Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šincek, Daniela | 0 |
15 |
30 |
Nakon odslušanog kolegija studenti će imati znanja potrebna za razumijevanje procesa nasilja u bliskim vezama, te će moći provesti preventivni program za suzbijanje nasilja u bliskim vezama mladih.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Osvještavanje značenja spolnosti i rodne perspektive iz pozicije adolescenata. Interpersonalna privlačnost, privrženost, bliski odnosi (nastanak, tijek, prekid). Nasilje u bliskim vezama – oblici nasilja; pojavni oblici nasilničkog ponašanja u različitim bliskim vezama; uvjerenja, stavovi, stereotipi; raširenost, (samo)prepoznavanje nasilja; znakovi, posljedice, teorijska objašnjenja; mogućnosti reagiranja (različiti preventivni i intervnentni programi na različitim razinama djelovanja – od akcija usmjerenih na pojedina do akcija usmjerenih na zajednicu). Preventivni programi usmjereni na adolescente.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati proces razvoja bliske veze | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | analizirati proces pojave nasilja u bliskim vezama i faktore koji do njega dovode i koji otežavaju intervenciju | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | odabrati primjerene intervencijske i tretmanske strategije | aktivnost studenata u nastavi |
predavanje, radionica | suradnja, aktivno sudjelovanje | provesti preventivne radionice u srednjoj školi | aktivnost studenata u nastavi, (samo)evaluacija suvoditelja |
predavanje, radionica | suradnja, aktivno sudjelovanje, rasprava | iskazati odgovornost prema radnim zadacima u kolegiju | aktivnost studenata u nastavi, (samo)evaluacija suvoditelja |
Pohađanje nastave, Priprema radionice, Provođenje radionice i evaluacija
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Priprema radionice | 2 | 30% |
Provođenje radionice i evaluacija | 2 | 70% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene.
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: priprema radionica koje se izvode na nastavi – 30 ocjenskih bodova, ocjenjivanje i samoocjenjivanje provedenih radionica po školama: 70 ocjenskih bodova.
Skala je ocjenjivanja sljedeća
90-100% - odličan
80-89,99% - vrlo dobar
70-79,99% - dobar
60-69,99% - dovoljan
Ocjena se izračunava zbrajanjem bodova iz praćenih elemenata. U nastavku je razrada bodovanja pojedinih zadataka:
6 bodova – pripremljeni svi materijali za radionicu
3 boda – neki od materijala nisu pripremljeni
0 bodova - ništa od materijala nije pripremljeno
18 bodova – voditelji potpuno pripremljeni za vođenje radionice
9 bodova – voditelji zamuckuju, moraju se podsjetiti koja je sljedeća aktivnost, radionica ne „teče“
0 bodova – voditelji u toj mjeri nepripremljeni da ne mogu provesti radionicu
2 boda – pridržavanje vremena ukupnog trajanja i pojedinih aktivnosti
1 bod – manja odstupanja u predviđenom trajanju
0 bodova – veća odstupanja (radionice traju manje od 40 ili duže od 50 minuta)
2 boda – snalaze se s nepredviđenim situacijama (nemir, nestanak struje, kašnjenje profesora i slično)
0 bodova – ne snalaze se
priprema i suvođenje četvrte radionice
priprema i suvođenje četvrte radionice
Formiranje ocjene
Maksimalno je moguće ostvariti 100 bodova (%).
90-100% - odličan
80-89,99% - vrlo dobar
70-79,99% - dobar
60-69,99% - dovoljan
Usmeni ispit