Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vidaković Erdeljić, Dubravka | 0 |
30 |
0 |
Cilj je kolegija usavršavanje znanja engleskog jezika razvijanjem jezičnih vještina čitanja, pisanja, slušanja i govorenja kao i buđenje svijesti o postojanju brojnih varijanti engleskog jezika te razvijanje vokabulara u skladu sa tim raznolikostima. Naglasak će se staviti na komunikacijsku kompetenciju, kao i na obradu akademskih tekstova s razvijanjem kritičkog mišljenja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Jezične vježbe engleskog jezika su na četvrtoj godini studija podijeljene na Jezične vježbe engleskog jezika VII i Jezične vježbe engleskog jezika VIII.
Kolegij sadržava 15 cjelina koje se razlikuju kako po temi, tako i po određenom vokabularu i jezičnim strukturama, a bit će oblikovane prema sklonostima inozemnih lektora.. Studenti čitaju ili slušaju autentične engleske tekstove kako bi što bolje upoznali brojne varijante engleskog jezika, proširili vokabular te usavršili problematične gramatičke strukture. Uključivanjem širokog raspona jezičnih vještina studenti pismeno i usmeno obrađuju zadane teme
vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
izlaganje, analize primjera, vježba, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, rješavanje primjera, suradnja, aktivno sudjelovanje | primjenjivati pravilno odgovarajuće gramatičke i leksičke jedinice s obzirom na različite registre, žanrove i stilove engleskog jezika | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, kvizovi, zadaće, pismeni ispit |
izlaganje, analize primjera, vježba, diskusija | slušanje izlaganja, analiza literature, sustavno opažanje, rješavanje primjera, aktivno sudjelovanje, | demonstrirati sposobnost predviđanja leksičkih i gramatičkih struktura koje bi mogle predstavljati probleme u nastavničkoj i prevoditeljskoj praksi | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, zadaće, pismeni ispit |
studentsko izlaganje, sudjelovanje u skupinskom radu, diskusija | sustavno opažanje, aktivno sudjelovanje, izlaganje, rasprava, pismeno izražavanje | koristiti osnovne komunikacijske vještine | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, esej, pismeni ispit |
vježbe, studentsko izlaganje, diskusija | sustavno opažanje, aktivno sudjelovanje, izlaganje, rasprava | identificirati različite kulturološke posebnosti angloameričke civilizacije | aktivnost studenata u nastavi, praćenje studentskog usmenog izlaganja, esej, pismeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Kontinuirano praćenje, Pismeni sastavi, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 1,5 | 60% |
Kontinuirano praćenje | 0,15 | 10% |
Pismeni sastavi | 0,1 | 10% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Usmeno izlaganje | 0,5 | 20% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova putem 2 kolokvija (30%+30% = 60%), zadaća i kvizova (10%), usmenog izlaganja (20%) te pismenih sastava (10%), što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 69 ocjenskih bodova ili 69% ocjene.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 69% - 76,9% = dovoljan (2), 77% - 83.9% = dobar (3), 84% - 92,9,9% vrlo dobar (4), 93% - 100% = izvrstan (5).
Studenti koji ne ostvare prag od 69% iz svih elemenata praćenja i provjeravanja, moraju pristupiti završnom ispitu koji obuhvaća gradivo cijelog kolegija (ostvareni uspjeh iz svih elemenata praćenja i provjeravanja čini 50% ocjenskih bodova iz završnog ispita).
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati, pristupiti kolokvijima, usmeno izložiti temu, te pravovremeno predati pismene sastave i domaće zadaće da bi ostvarili pravo na potpis.
Prepisivanje tijekom pisanja kolokvija ili pismenog ispita kažnjava se negativnom ocjenom (0%) bez mogućnosti nadoknade.
Odabrane teme iz:
Provođenje ankete sa studentima po završetku kolegija; analiza prolaznosti i uspjeha na ispitu