Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
ENGLESKI JEZIK I KNJIŽEVNOST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pavičić Takač, Višnja | 45 |
0 |
15 |
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
poučavanja stranog jezika; suvremeni pristupi nastavi stranog jezika; ciljevi i zadaci nastave stranog jezika; koncept komunikacijske kompetencije; koncept interkulturalne kompetencije; razredni diskurs; poučavanje jezičnih znanja te receptivnih i produktivnih jezičnih vještina; jezične pogreške i nač
ini njihovog ispravljanja; testiranje, vrednovanje i samovrednovanje učenikovih znanja i sposobnosti; uloga i uporabne značajke nastavnih sredstava i pomagala; uloga i kriteriji za odabir nastavnih materijala; mjesto kulture i civilizacije zemalja engleskog govornog područja u poučavanju engleskog jezika; akcijska i druga istraživanja u nastavi stranog jezika.
O pojedinim izabranim temama diskutira se u okviru seminara.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | definirati glotodidaktiku kao interdisciplinarnu znanstvenu disciplinu i u kontekstu srodnih znanstvenih disciplina | pisani ispit |
suradničko učenje, zadatak čitanja, grupna rasprava | samostalna uporaba literature, usmeno izlaganje | usporediti metode učenja i poučavanja stranih jezika kroz povijest | pisani ispit, kratko izlaganje |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | definirati ključne pojmove na kojima se temelji suvremena nastava stranih jezika | pisani ispit |
predavanje, grupna rasprava, radionica, projektno istraživanje | slušanje izlaganja, analiza literature, analiza primjera, sustavno opažanje i zaključivanje, samostalna uporaba literature, simulacija | objasniti načine poučavanja jezičnih znanja i receptivnih i produktivnih jezičnih vještina | pisani ispit, demonstracija, aktivnost u nastavi, zadatci izvedbe |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava, analiza primjera | objasniti jezične pogreške u učeničkom međujeziku i usporediti načine njihova ispravljanja | pisani ispit, aktivnost u nastavi |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, rasprava | objasniti načine vrednovanja i samovrednovanja učenikovih znanja i sposobnosti | pisani ispit |
predavanje, grupna rasprava, radionica | slušanje izlaganja, rasprava, samostalna uporaba literature, sustavno opažanje | objasniti ulogu i kriterije za odabir nastavnih materijala i pomagala u nastavi stranih jezika | pisani ispit, aktivnost u nastavi, zadatci izvedbe |
Kolokvij, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 2,25 | 75% |
Kontinuirano praćenje | 2,25 | 25% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu na pojedinom elementu student treba ostvariti minimalno 60 ocjenskih bodova ili 60% ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 60% - 69,9% = dovoljan (2), 70% - 79,9% = dobar (3), 80% - 89,9% = vrlo dobar (4), 90% - 100% = izvrstan (5).
Studenti su obvezni pohađati 70 % održanih nastavnih sati. Ukoliko je student iz jednoga elementa praćenja i provjeravanja koji se ocjenjuje ocijenjen negativnom ocjenom, mora polagati usmeni ispit u redovitim ispitnim rokovima.
Provođenje anonimne ankete sa studentima po završetku kolegija, analiza prolaznosti i uspjeha na ispitu.