Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Kurtović, Ana | 15 |
15 |
0 |
Usvojiti znanja o etiologiji različitih poremećaja te o specifičnostima u psihodijagnostici i rehabilitaciji osoba ometenih u razvoju i članova njihovih obitelji. Upoznati različite stavove prema osobama ometenim u razvoju i načine izbjegavanja stigmatizacije ovih osoba.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Etiologija različitih psihofizičkih teškoća. Mentalna retardacija. Poremećaji sposobnosti učenja. Tjelesni invalidi. Sljepoća (kongenitalna i stečena). Poremećaji sluha (kongenitalni i stečeni). Cerebralna paraliza i drugi neurološki poremećaji. Specifičnosti u psihodijagnostici, terapiji i rehabilitaciji osoba ometenih u razvoju i u radu s članovima njihovih obitelji. Stavovi okoline prema osoba s posebnim potrebama. Etički i pravni aspekti u radu s osobama ometenim u razvoju.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, ilustracija primjera, rasprava | slušanje izlaganja, sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature | opisati psihofizičke razvojne teškoće i posebne potrebe | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, ilustracija primjera | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature | navesti osnovne uzroke, psihofizičkih razvojnih teškoća | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, rad na slučaju, ilustracija primjera, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na slučaju, praktična aktivnost (posjet instirucijama, udrugama) | opisati osnovne postupke u dijagnostici različitih psihofizičkih poremećaja | pismeni ispit, aktivnost na nastavi, praktična aktivnost (izvještaj) |
predavanje, rad na slučaju, grupna rasprava, ilustracija primjera, demonstracija tehnika, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na slučaju, praktična aktivnost (posjet instirucijama, udrugama) | isplanirati psihodijagnostičku procjenu osoba s psihofizičkim teškoćama | pismeni ispit, aktivnost na nastavi, praktična aktivnost (izvještaj) |
predavanje, rad na slučaju, grupna rasprava, ilustracija primjera, demonstracija tehnika, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na slučaju, praktična aktivnost (posjet instirucijama, udrugama) | opisati osnovne postupke u rehabilitaciji osoba s posebnim potrebama | pismeni ispit, aktivnost na nastavi, praktična aktivnost (izvještaj) |
predavanje, ilustracija primjera, demonstracija tehnika, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, rad na primjeru | identificirati osnovne izvore različitih stavova prema osobama s posebnim potrebama | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
predavanje, grupni rad, ilustracija primjera, demonstracija tehnika, rasprava | sudjelovanje u raspravi, proučavanje literature, grupni rad | analizirati mehanizme i postupke sprječavanja stigmatizacije osoba s posebnim potrebama | pismeni ispit, aktivnost na nastavi |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Praktična aktivnost (radionica)
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 20% |
Pismeni ispit | 1,25 | 60% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Praktična aktivnost (radionica) | 0,5 | 20% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjene se izračunavaju na slijedeći način:
(Praktična aktivnost x 0,20) + (Aktivnost na nastavi x 0,20) + (Završni pismeni ispit x 0,60).
Primjer izračunavanja ocjene:
Praktična aktivnost – 5
Aktivnost na nastavi – 5
Završni pismeni ispit – 3.
(5 x 0,20) + (5 x 0,20) + (3 x 0,60) = 1 +1 + 1,8 = 3,8
Konačna ocjena 3,8 → Vrlo dobar (4)
Studenti su obvezni pohađati 70% održanih nastavnih sati i obaviti zadatak praktične aktivnosti i aktivnosti na nastavi barem za ocjenu dovoljan (2).