Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šincek, Daniela | 30 |
0 |
15 |
Studenti će razumijeti specifičnosti metodologije primijenjenih istraživanja, te moći kritički analizirati primjere aktualnih istraživanja.
Razumjet će povezanost bazične socijalno-psihološke teorije i primijenjenog pristupa u rješavanju aktualnih društvenih pitanja. Studenti će biti senzibilizirani za interdisciplinarnu suradnju i osvijestiti potrebu za multidisciplinarnim pristupom aktualnim društvenim pitanjima.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Predmet je posvećen produbljivanju znanja o mogućnostima i područjima primjene socijalno-psiholoških spoznaja i zakonitosti, ponajprije u suočavanju i rješavanju raznolikih društvenih problema. Stoga predmet omogućava dovoljnu fleksibilnost i mogućnost prilagodbe sadržaja i teme kolegija. Tako će se uvijek obraditi nekoliko najznačajnijih područja primjene znanja iz socijalne psihologije, a detaljinije produbiti sadržaji ovisno o interesima studenata, ali i o aktualnostima društvenih zbivanja.
Dat će se pregled specifičnosti metodologije primijenjenih istraživanja, te proraditi ogledni primjeri aktualnih istraživanja u nas i u svijetu. Naglasit će se interdisciplinarnost područja i nužnost suradnje s drugim disciplinama u pristupu relevantnim društvenim pitanjima.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza znanstvenih i stručnih radova, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature, dijaloška metoda | zastupati mišljenje o prikladnosti određenih metoda i tehnika u primijenjenim istraživanjima | aktivnost studenata u nastavi i grupnoj raspravi, seminarski rad |
predavanje | slušanje izlaganja, analiza literature | opisati specifične metode primijenjenih istraživanja u socijalnoj psihologiji | aktivnost studenata u nastavi, kolokvij, pismeni ispit |
analiza znanstvenih i stručnih radova, grupna rasprava, seminarsko izlaganje | slušanje izlaganja, analiza literature, dijaloška metoda | kritički analizirati primjere aktualnih istraživanja primijenjene socijalne psihologije | aktivnost studenata u nastavi i grupnoj raspravi |
predavanje, seminarsko izlaganje, analiza znanstvenih i stručnih radova, grupna rasprava | slušanje izlaganja, analiza literature | opravdati važnost teorijske osnove i multidisciplinarnog pristupa u aktualnim primijenjenim istraživanjima | aktivnost studenata u nastavi i grupnoj raspravi, kolokvij, pismeni ispit |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | izrada projektnog zadatka | izraditi nacrt primijenjenog istraživanja iz područja socijalne psihologije | zadaci izvedbe, izlaganje i prezentacija |
Kontinuirana provjera znanja (samostalan uradak u obliku kolokvija), Kvizovi, Pohađanje nastave
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja (samostalan uradak u obliku kolokvija) | 0,5 | 20% |
Kvizovi | 0,25 | 10% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 60% ocjene.
Kvizovi se određuju kao prosjek bodova iz svih kvizova (bodovi se prevode u 10% npr, ako kviz ima 5 bodova, svaki bod se ponderira sa 2; ukoliko tijekom godine bude sedam kvizova, ukupa broj ponderiranih bodova se dijeli sa sedam).
Primjer izračunavanja ocjene:
Ocjena se izračunava zbrajanjem bodova iz praćenih elemenata. U nastavku je razrada bodovanja pojedinih zadataka:
Indikator: svi zadaci predani/izvršeni do zadanog roka, u potpunosti, sukladno pravilima
Indikator: grupa najkasnije do 15. 4. predaje tablicu koja prikazuje ključne elemente programa/projekta i mogućih indikatora njihove uspješnosti (odobrenu od mentora u organizaciji)
Indikator: grupa najkasnije do 30. 4. predaje materijale (ankete, ispite znanja/vještina, liste označavanja ponašanja) (odobrenu od mentora u organizaciji)
Indikator: grupa najkasnije do 15. 5. predaje potvrda mentora u organizaciji da su proveli evaluaciju
Indikator: grupa najkasnije do 15. 6.. predaje (u okviru završnog izvještaja) obrađene podatke
Formiranje ocjene
Maksimalno je moguće ostvariti 100 bodova (%) na temelju kojih se formira ocjena.
90-100% - odličan
80-89,99% - vrlo dobar
70-79,99% - dobar
60-69,99% - dovoljan
Usmeni ispit
UNICEF (2011). Inter-Agency Guide to the Evaluation of Psychosocial Programmes in Humanitarian Crises. https://resourcecentre.savethechildren.net/pdf/5334.pdf/
Članci iz tekuće znanstvene periodike.