Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Krupić, Dino | 15 |
45 |
0 |
Kolegij je metodološki i prati sadržaje svih drugih kolegija, a osobito onih iz primijenjene psihologije, jer se radi o usvajanju vještina i profesionalnih kompetencija.
Osposobljavanje za pisanje stručnih i znanstvenih izvještaja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Primjena psihomotornih testova (poput Bonnardelove sinusoide); korištenje vremena jednostavne senzomotorne reakcije kao zavisne varijable u primijenjenoj psihologiji; primjena kognitivnih testova; primjena upitnika i skala za ispitivanje ličnosti; konstrukcija i primjena ankete; istraživanja pomoću interneta; metoda pojedinačnih slučajeva; istraživanja s malo N i N=1; ex post facto i korelacijske metode; meta-analiza.
predavanja, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava, analiza primjera | slušanje izlaganja, analiza izvora literature, postavljanje i rješavanje problema, | prepoznati psihologijsku osnovu određenog konkretnog problema | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija |
grupna rasprava, suradničko učenje, analiza primjera | analiza izvora literature, suradnja, postavljanje i rješavanje problema | odabrati prikladne metode i tehnike za ispitivanje odabranog problema | aktivnost studenata u nastavi, prezentacija, pisano izvješće |
suradničko učenje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | analiza izvora literature, suradnja, postavljanje i rješavanje problema, prikupljanje podataka, izrada dijela projekta, prezentacija dijela projekta | provesti istraživanje odabranog problema | pisano izvješće |
seminarsko izlaganje, grupna rasprava, diskusija | izrada projekta | vrednovati prikladnost i doprinos provedenog istraživanja | pisano završno izvješće, usmeni ispit |
Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirano praćenje | 1,2 | 30% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarski rad | 1,4 | 35% |
Usmeni ispit | 1,4 | 35% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena na temelju kontinuiranog praćenja studenta u sklopu projektnog zadatka, ocjene iz seminarskog rada te ocjene iz završnog usmenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena na temelju kontinuiranog praćenja, 35% konačne ocjene čini ocjena seminarskog rada i 35% ocjena iz usmenog ispita.
Ako student ostvari ocjenu vrlo dobar (4) na temelju kontinuiranog praćenja, ocjenu izvrstan (5) iz seminarskog rada, te ocjenu dobar (3) iz usmenog ispita, ocjena se formira na idući način; (4 X 0,30) + (5 X 0,35) + (3 X 0,35) = 1,20 + 1,75 + 1,05 = 4,00 što predstavlja konačnu ocjenu vrlo dobar (4).
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati, ako je aktivno sudjelovao u izradi seminarskog rada u grupi, te ako su mu i usmeni ispit i seminarski rad pozitivno ocijenjeni.