Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - DIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Vrdoljak, Gabrijela | 30 |
0 |
30 |
Cilj je predmeta razumijevanje odnosa između poučavanja i ishoda učenja, te osposobljavanje studenata za primjenu nekih psiholoških mjernih instrumenata za procjenu školskog postignuća i poticanje razvoja strategija učenja i vještina poučavanja.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Razred i stilovi rukovođenja razredom. Školska disciplina. Škola i roditelji. Pristupi poučavanju. Metode poučavanja (poučavanje posebnim sadržaja kao npr. čitanja, matematike i prirodnih znanosti). Planiranje poučavanja. Procjenjivanje i mjerenje znanja. Evaluacija rada nastavnika (vrste evaluacije, modeli evaluacije, načini bilježenja i povratne informacije o evaluaciji).
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi, suradnja | usporediti različite tipove učeničke motivacije | aktivnost na nastavi, kolokvij |
rasprava | sudjelovanje u raspravi | predložiti načine poticanja intrinzične motivacije kod učenika | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravI, demonstracija, suradnja | usporediti različite načine provjeravanja, vrednovanja i ocjenjivanja učeničkog znanja | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi | opisati dimenzije i vrste nastavne klime u razredu | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi | opisati uzroke vrste nediscipline u razredu | aktivnost na nastavi, kolokvij |
predavanje, rasprava | slušanje predavanja, sudjelovanje u raspravi, suradnja | usporediti metode uspostavljanja i provođenja discipline u razredu | aktivnost na nastavi, kolokvij |
raprava, demonstracija | sudjelovanje u raspravi, istraživanje literature, izlaganje | prezentirati odabrani znanstveni članak iz zadanog područja | aktivnost na nastavi, izlaganje |
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Usmeno izlaganje
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,3 | 10% |
Kontinuirana provjera znanja | 1,5 | 60% |
Pohađanje nastave | 1,5 | 0% |
Usmeno izlaganje | 0,7 | 30% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir: ocjena iz izlaganja na satu koje donosi 30% ocjene, aktivnost na satu 10% ocjene, te provjere znanja u obliku kolokvija (60% ocjene). Tokom semestra studenti pišu dva kolokvija od kojih svaki donosi 30% ocjene.
Primjer oblikovanja konačne ocjene:
Student je ostvario ocjenu 5 iz izlaganja, 3 iz prvog kolokvija, 4 iz drugog kolokvija, te 5 iz aktivnosti na satu. Konačna ocjena se izračunava prema formuli
(izlaganje x 0,3)+(kolokvij 1 x 0,3)+ (kolokvij 2 x 0,3)+ (aktivnost x 0,1)
U našem bi primjeru taj izračun izgledao ovako:
(5X0,3)+(3x0,3) +(4x0,3) (5X0,1)=1,5+0,9+1,2+0,5=4,1=4
Konačna ocjena u ovom slučaju bila bi vrlo dobar (4)
Student ostvaruje pravo na potpis ako je bio prisutan na najmanje 70% održanih nastavnih sati, te predstavio i kritički se osvrnuo na odabrani članak iz područja Psihologije obrazovanja 2.