Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Velagić, Zoran | 30 |
0 |
0 |
|
Hocenski, Ines | 0 |
0 |
15 |
Upoznati studente s relevantnim domaćim i inozemnim propisima, poglavito onima koji obrađuju problematiku autorskoga prava, kako bi bili sposobni:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Studenti se upoznaju s konceptima intelektualnog vlasništva, njegove zaštite i osnovama autorskoga prava. Problematiziraju se pitanja slobodnog pristupa informacijama i problematikom intelektualnog vlasništva i zaštite autorskih prava u papirnom i mrežnom okruženju. U sklopu predmeta pregledno se predstavljaju temeljne međunarodne konvencije, domaći i inozemni zakonski propisi i podzakonski akti koji obrađuju problematiku javnog priopćavanja, slobodnog protoka i pristupa informacijama te zaštitu intelektualnog vlasništva. Posebno se ukazuje na uvjete korištenja informacije i građe u raznim informacijskim ustanovama, te na etička pitanja vezana uz uporabu informacija i ponašanje informacijskih stručnjaka.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | prepoznati, interpretirati i primjenjivati relevantne pravne propise | refleksivni osvrt na nastavne sadržaje aktivnost studenata na nastavi, kolokviji/pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje | implementirati važeći etički kodeksom/kodeksima kada posreduju informacije i građu | refleksivni osvrt na nastavne sadržaje aktivnost studenata na nastavi, kolokviji/pismeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, radionica | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | prepoznati nedostatak odgovarajućih propisa | refleksivni osvrt na nastavne sadržaje aktivnost studenata na nastavi, kolokviji/pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, radionica | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, analiza literature | prepoznati potrebu za izradom odgovarajućih rješenja | refleksivni osvrt na nastavne sadržaje aktivnost studenata na nastavi, kolokviji/pismeni ispit, usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava, samostalni istraživački zadatak | slušanje izlaganja, sustavno opažanje i zaključivanje, samostalna uporaba i analiza literature | argumentirati pitanja slobodnog pristupa informacijama | refleksivni osvrt na nastavne sadržaje aktivnost studenata na nastavi, kolokviji/pismeni ispit, pisano izvješće o studiji slučaja |
Analiza studije slučaja, Kolokvij, Pohađanje nastave, Seminarska raspravišta
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Analiza studije slučaja | 0,45 | 15% |
Kolokvij | 2,1 | 70% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarska raspravišta | 0,45 | 15% |
Ocjena se oblikuje na osnovi sljedeće podjele ocjenskih bodova: izvrstan (5) – od 180 do 200 bodova, vrlo dobar (4) – od 160 do 179 bodova), dobar (3) – od 125 do 159 bodova; dovoljan (2) – od 110 do 124 boda; nedovoljan (1) – od 0 do 109 bodova.
Dva kolokvija nose 140 bodova (2 X 70 bodova), tj. završni pismeni ispit nosi 140 bodova. Za prolaz na kolokvijima, tj. pismenom završnom ispitu potrebno je ostvariti najmanje 50% od ukupnog broja bodova (36, tj. 71 bod).
Ukoliko student nije zadovoljan konačnom ocjenom, nudi mu se mogućnost usmenog završnog ispita kojim može ostvariti veću ocjenu.
Analiza studije slučaja nosi 30 bodova (ukoliko je predana na vrijeme). U analizi se boduju boduju sljedeći elementi: analitičko, povezano, kreativno, kritičko i primijenjeno mišljenje o odabranom primjeru/studiji slučaja - 6; uočavanje i opis problema - 6; spoznaja višeznačnosti praktičnog/ih problema – 5; osmišljavanje i razvoj alternativnih rješenja - 5; sposobnost i spremnost za odlučivanje - 5; jezik i stil – 3.
Seminarska raspravišta nose 30 bodova. Seminarska raspravišta obuhvaćaju sljedeće aktivnosti: odabir jedne od ponuđenih tema, sadržajnu i stručnu analizu teksta, seminarsko izlaganje u vremenu od 20 minuta. Boduju se sljedeći elementi: dobro sročena izjava o ciljevima i zadaćama – 4 boda, predstavljanje ideje (jasno i organizirano) – 5 bodova, pregled glavnih koncepata (osnovnih ideja i pojmova) i literature – 5 bodova, izbor informacija (odgovarajući stupanj s obzirom na publiku) – 4 boda, uporaba dodatnih materijala, izvora, sadržaja i primjera – 4 boda, izbor vježbi i/ili primjera iz prakse – 4 boda, poticanje rasprave (reakcije publike, uključenost publike, ponašanje i dr.) - 4 boda.
Za ostvarivanje prava na potpis svaki je student obvezan pohađati najmanje 70% nastave (posebno predavanja i posebno vježbe/seminarska raspravišta) te napisati i predati analizu studije slučaja i održati izlaganje na seminarskim raspravištima. Pohađanje nastave ne donosi dodatne bodove.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, obavljenim zadatcima, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; upitnici