Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jakopec, Tomislav | 0 |
30 |
15 |
Očekuje se da studenti ovladaju znanjem (predavanja) i vještinama (vježbe) potrebnima za:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Na predavanjima se studenti upoznaju s načelima upravljanja bazama podataka, evaluacijom i kontrolom kvalitete baza podataka. Obrađuju se teme vezane uz umrežavanje, relacijske baze, objektno programiranje, odabir optimalnog hardvera i softvera, aplikacije u područjima poput upravljanja informacijskim sustavima i mrežama, upravljanja izvorima informacija, upravljanja multimedijom.
Prvi dio vježaba obuhvaća izradu plošnih baza podataka, kreiranje tabela i pripadajućih maski. U drugom dijelu objašnjavaju se osnovna načela relacijskog modela i počinje se sa izradom jednostavne relacijske baze podataka. Izrađuju se maske, podmaske, i izvještaji, koriste se jednostavnije makro naredbe i objašnjava se osnovna sintaksa SQL jezika. Studenti vježbaju prihvaćanje podataka i njihovo pretraživanje. Tijekom cijelog semestra studenti samostalno obrađuju pojedine elemente obrađene na vježbama.
seminari i radionice, vježbe
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja | slušanje predavanja i sudjelovanje u raspravama | vrednovati pojedine baze podataka | kontinuirano praćenje kroz manje provjere znanja |
vježbe u računalnoj učionici | vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima | primijeniti odgovarajući hardvera i softvera za oblikovanje baza podataka | ocjenjivanje kolokvija |
vježbe u računalnoj učionici | vježbanje praktičnih zadataka na realnim primjerima | oblikovati složenije baza podataka | ocjenjivanje kolokvija |
rad na primjerima i problemima | rješavanje problemskih zadataka | upravljati bazama podataka | ocjenjivanje problemskog zadatka |
Kolokvij, Kontinuirano praćenje, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kolokvij | 1,87 | 40% |
Kontinuirano praćenje | 1,2 | 30% |
Pohađanje nastave | 0,75 | 0% |
Seminarski rad | 1,18 | 30% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba stvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene.
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: Seminarski rad (projekt): 60, kontinuirano praćenje (mini provjere znanja): 60, kolokviji: 80.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis i polaganje ispita u slučaju ispunjavanja preduvjeta: mora pohađati 70% nastave.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, obavljenim zadatcima, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; online upitnik; javno vrednovanje studentskih proizvoda.