Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Aleksa Varga, Melita | 5 |
0 |
5 |
U okviru predmeta obradit će se sljedeći sadržaji: pojam i podrijetlo poslovica, kategorizacija poslovica, semantika poslovica, sintaksa poslovica, kognitivni aspekti poslovica, paremiološki minimum i optimum, paremiografija, antiposlovice, korpusna istraživanja u paremiologiji, poslovice u medijima, poslovice u književnosti
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
U okviru ovoga predmeta obradit će se sljedeći sadržaji predavanja, seminari i radionice i samostalni zadatci.
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci
2. 1. nastavna aktivnost | 2. 2. aktivnost studenta | 2. 3. ishod učenja | 2. 4 metoda procjene |
predavanje, seminari, samostalni zadatak | slušanje izlaganja, proučavanje literature | opisati poslovice sa semiotičkoga, sintaktičkoga i kognitivnoga stajališta | seminarski rad |
predavanje, seminari, samostalni zadatak | slušanje izlaganja, proučavanje literature | objasniti povijest razvoja paremiologije | seminarski rad |
predavanje, seminari, samostalni zadatak | slušanje izlaganja, proučavanje literature | objasniti što je to paremiološki minimum i optimum | seminarski rad |
predavanje, seminari, samostalni zadatak | slušanje izlaganja, proučavanje literature | opisati antiposlovice | seminarski rad |
predavanje, seminari, samostalni zadatak | slušanje izlaganja, proučavanje literature | provesti paremiološko istraživanje | istraživanje, seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,5 | 0% |
Istraživanje | 1 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Seminarski rad | 1,25 | 0% |
40 % konačne ocjene čini ocjena iz istraživanja, a 70 % konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada.
40 % konačne ocjene čini ocjena iz istraživanja, a 70 % konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada.
Obveze studenata
Aktivno sudjelovanje u nastavnom procesu, provođenje paremiološkog istraživanja, seminarski rad.
Anketa među studentima i drugi oblici povratne informacije (individualne konzultacije, diskusije na satu)