Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Zubčić, Sanja | 6 |
0 |
4 |
Cilj je ovoga predmeta osposobiti doktorande za analizu akcenatske tipologije tijekom povijesti hrvatskoga jezika.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Povijest prikaza akcenatske tipologije u hrvatskom jeziku, s kritičkim osvrtom. Akcenatski inventar u praslavenskom jeziku. Akcenatska tipologija imenica, pridjeva, zamjenica i glagola u praslavenskom jeziku. Akcenatske škole. Konstrukcija akcenatskih tipova na odabranom materijalu. Komentari i usporedbe.
predavanja, seminari i radionice, mentorski rad, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predavanje, mentorski rad | kritičko čitanje | razlikovati postojeće načine opisa akcenatske tipologije u hrvatskoj standardologiji i dijalektologiji | usmeni ispit |
predavanje, mentorski rad | učenje | objasniti akcenatski inventar i tipologiju u praslavenskom jeziku | usmeni ispit |
predavanje, mentorski rad | usporedba radova iz različitih škola i sinteza | protumačiti razlike među akcenatskim školama, u segmentu akcenatske tipologije | usmeni ispit |
seminar i samostalan rad | kategorizacija materijala u akc. tipove | samostalno kategorizirati materijal u akcenatske tipove |
istraživački zadatak |
seminar i samostalan rad | uspoređivanje i utvrđivanje | objasniti mijene u odnosu na ishodišni sustav |
istraživački zadatak |
seminar i samostalan rad | uspoređivanje i sinteza | usporediti tipologiju u različitim jezičnim sustavima hrvatskoga jezika | istraživački zadatak |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Istraživanje | 1,4 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 1,1 | 0% |
60 % ocjene nosi istraživački zadatak, a 40 % usmeni ispit.
60 % ocjene nosi istraživački zadatak, a 40 % usmeni ispit.
Student mora predati istraživački zadatak u kojem će pokazati da građu umije klasificirati u akcenatske tipove i položiti usmeni ispit.
Anketa.