Jezični ispiti i zadaci u primijenjenolingvističkim istraživanjima

 

Naziv kolegija:
Jezični ispiti i zadaci u primijenjenolingvističkim istraživanjima
Šifra ISVU:
Šifra MOZVAG:
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:

Studij
Godina
Semestar
Status
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje
2.g.
zimski
izborni

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Bagarić Medve, Vesna
6
0
4

 

Ciljevi i zadaci:

Ciljevi predmeta su pružiti uvid u vrste, obilježja i načela izrade kvalitetnih jezičnih ispita i zadataka te primjenu jezičnih ispita i zadataka kao mjernih instrumenta u primjenjenolingvističkim istraživanjima. 

Ishodi učenja:

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:

  • odabrati odgovarajuće vrste jezičnih zadataka i ispita u određenom istraživanju
  • analizirati jezične zadatke i ispite
  • izraditi jezične zadatke i ispite
  • provesti jezične zadatke i ispite
  • interpretirati rezultate jezičnih zadataka i ispita

Sadržaj predmeta:

Vrste jezičnih ispita i zadataka; obilježja jezičnih ispita i zadataka; načela izrade jezičnih ispita i zadataka; provedba jezičnih ispita i zadatka; analiza i procjena jezičnih ispita i zadataka.

Vrste izvođenja nastave:

predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
predavanje, seminarska grupna rasprava, upućivanje na samostalni rad aktivno slušanje,  rasprava, samostalni rad odabrati odgovarajuće vrste jezičnih zadataka i ispita u određenom istraživanju kontinuirano praćenje, seminarski rad
predavanje, seminarska grupna rasprava, upućivanje na samostalni rad aktivno slušanje, rasprava, samostalni rad analizirati jezične zadatke i ispite kontinuirano praćenje, seminarski rad
predavanje, upućivanje na samostalni rad aktivno slušanje,  samostalni rad izraditi jezične zadatke i ispite seminarski rad
predavanje, upućivanje na samostalni rad aktivno slušanje,  samostalni rad provesti jezične zadatke i ispite seminarski rad
predavanje, upućivanje na samostalni rad aktivno slušanje, samostalni rad interpretirati rezultate jezičnih zadataka i ispita seminarski rad
 
 

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

pismeno

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0,75 0%
Pohađanje nastave 0,25 0%
Seminarski rad 2 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Ocjena iz predmeta oblikovat će se na temelju ocjene za sudjelovanje u aktivnostima na nastavi (30 %) i ocjene iz seminarskog rada (70 %).

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Obveze studenata

Pohađanje nastave (min. 70% nastavnih sati), sudjelovanje u aktivnostima na nastavi, seminarski rad.

 

 

Obavezna literatura:

Nastavni materijali koje pripremi izvođač predmeta (npr. uručeni na nastavi i/ili dostupni na Moodle-platformi predmeta).

Dopunska literatura:

  1. Alderson, Charles J., Clapham, Caroline i Wall, Dianne (1995) Language Test Construction and Evaluation. Cambridge University Press.
  2. Bachman, Lyle F. (2004) Statistical Analysis for Language Assessment. Cambridge University Press.
  3. Bachman, Lyle F. i Palmer, Adrian S. (2010) Language Assessment in Practice. Cambridge University Press.
  4. Shohamy, Elena, Or, Iair G. i May, Stephen (2017) Language Testing and Assessment (3. izdanje). Springer.
  5. Winke, Paula i Brunfaut, Tineke (ur.) (2021) The Routledge Handbook of Second Language Acquisition and Language Testing. Routledge.
  6. Odabrani članci iz časopisa Language Testing i drugih relevantnih časopisa.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Evidencija o pohađanju nastave, individualne konzultacije, kontinuirano praćenje, studentska anketa.

Ostale informacije: