Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bagarić Medve, Vesna | 6 |
0 |
4 |
Ciljevi predmeta su pružiti uvid u vrste, obilježja i načela izrade kvalitetnih jezičnih ispita i zadataka te primjenu jezičnih ispita i zadataka kao mjernih instrumenta u primjenjenolingvističkim istraživanjima.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Vrste jezičnih ispita i zadataka; obilježja jezičnih ispita i zadataka; načela izrade jezičnih ispita i zadataka; provedba jezičnih ispita i zadatka; analiza i procjena jezičnih ispita i zadataka.
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
predavanje, seminarska grupna rasprava, upućivanje na samostalni rad | aktivno slušanje, rasprava, samostalni rad | odabrati odgovarajuće vrste jezičnih zadataka i ispita u određenom istraživanju | kontinuirano praćenje, seminarski rad |
predavanje, seminarska grupna rasprava, upućivanje na samostalni rad | aktivno slušanje, rasprava, samostalni rad | analizirati jezične zadatke i ispite | kontinuirano praćenje, seminarski rad |
predavanje, upućivanje na samostalni rad | aktivno slušanje, samostalni rad | izraditi jezične zadatke i ispite | seminarski rad |
predavanje, upućivanje na samostalni rad | aktivno slušanje, samostalni rad | provesti jezične zadatke i ispite | seminarski rad |
predavanje, upućivanje na samostalni rad | aktivno slušanje, samostalni rad | interpretirati rezultate jezičnih zadataka i ispita | seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Seminarski rad | 2 | 0% |
Ocjena iz predmeta oblikovat će se na temelju ocjene za sudjelovanje u aktivnostima na nastavi (30 %) i ocjene iz seminarskog rada (70 %).
Obveze studenata
Pohađanje nastave (min. 70% nastavnih sati), sudjelovanje u aktivnostima na nastavi, seminarski rad.
Nastavni materijali koje pripremi izvođač predmeta (npr. uručeni na nastavi i/ili dostupni na Moodle-platformi predmeta).
Evidencija o pohađanju nastave, individualne konzultacije, kontinuirano praćenje, studentska anketa.