Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Cergol, Kristina | 10 |
0 |
0 |
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Potreba promišljanja o etici istraživanja u primijenjenoj lingvistici, makroetički i mikroetički pristup u sinergiji te etički važni trenutci, priprema i provođenje istraživanja sa sudionicima, pristup sudionicima i odnosi moći, pisani pristanak, ranjive skupine sudionika, kompenzacija/nagrada, specifičnosti vezane uz odabrane metodologije istraživanja (istraživanje u razredu, snimanje audio i video zapisa, intervju, upitnik), istraživanja koja se provode putem interneta, problemi vezani uz analizu i prikaz podataka, anonimnost vs. anonimizacija, čuvanje i zaštita (osobnih) podataka, Opća uredba o zaštiti podataka EU, priprema sinopsisa u smislu predviđanja etičkih problema istraživanja, etički kodeksi i procedure, izvještavanje i recenzija.
predavanja, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predavanja, rasprava na nastavi | primjena makroetičkih aspekata na nacrtu vlastitog istraživanja | prepoznati etičke probleme u pripremi i provođenju istraživanja, obradi i diseminaciji rezultata u primijenjenoj lingvistici |
usmeni ispit na temelju projekta, projekt |
predavanja, rasprava na nastavi, samostalni zadaci | prepoznavanje problema i predlaganje rješenja | izabrati primjerena kontekstualizirana etička rješenja u pripremi i provođenju istraživanja |
aktivnost na satu, projekt |
predavanja, rasprava na nastavi | prepoznavanje, predviđanje i rješavanje mikroetičkih aspekata na nacrtu vlastitog istraživanja | razlikovati makroetičke i mikroetičke principe pri odabiru primjerenih etičkih postupaka |
usmeni ispit na temelju projekta |
predavanja, samostalni zadaci | prepoznavanje problema i predlaganje rješenja | kompetentno raspravljati o etičkim aspektima vlastitog znanstveno-istraživačkog rada |
aktivnost na satu |
predavanja, rasprava na nastavi | predstavljanje tijeka vlastitog istraživanja i planirane diseminacije s obzirom na etički aspekt | planirati vlastito istraživanje s obzirom na etički aspekt | aktivnost na satu, projekt, usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,75 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Aktivnost u nastavi, projekt, usmeni ispit.
Aktivnost u nastavi, projekt, usmeni ispit.
Obveze studenata
Pohađanje predavanja, promišljanje o mogućim etičkim problemima s kojima će se studenti susresti u provođenju istraživanja predviđenoga za njihove doktorske radove i razgovor o pročitanoj literaturi. Projekt. Usmeni ispit.
Sukladno sustavu upravljanja kvalitetom Sveučilišta, kvaliteta i uspješnost izvedbe predmeta prati se samovrednovanjem nastavnika i anketiranjem polaznika, te statističkom analizom uspješnosti studenata na temelju podataka Studentske referade.