Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Mikić Čolić, Ana | 3 |
0 |
4 |
Cilj je ovoga predmeta upoznati studente s vrstama znanstvenih publikacija s naglaskom na vrste uredničkih publikacija te načine njihove pripreme za objavljivanje (oblikovanje teksta, prilozi tekstu, nosači teksta – tradicionalni i moderni, elektronički, tisak).
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Vrste znanstvenih publikacija, vrste uredničkih publikacija, vrednovanje uredničkih publikacija. Priprema uredničke publikacije za objavljivanje i tisak. Izrada plana uređivanja znanstvene publikacije.
predavanja, seminari i radionice, mentorski rad, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predavanje, videoprikazi, seminari, studije slučaja, zadaci | slušanje izlaganja, rad na zadacima | odabrati prikladnu vrstu publikacije s obzirom na znanstvene potrebe | samostalni zadaci |
predavanje, videoprikazi, seminari, studije slučaja, zadaci | slušanje izlaganja, rad na zadacima | predvidjeti faze pripreme i uređivanja znanstvene publikacije | samostalni zadaci |
predavanje, videoprikazi, seminari, studije slučaja, zadaci | slušanje izlaganja, rad na zadacima | valorizirati znanstvenu uredničku publikaciju | samostalni zadaci |
predavanje, mentorski rad/konzultativna nastava | slušanje izlaganja, izrada vlastitog plana znanstvenog događanja | kreirati vlastiti plan uređivanja znanstvene publikacije | plan uređivanja znanstvene publikacije |
Pohađanje nastave, Seminarski rad
pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 0,175 | 0% |
Seminarski rad | 1,825 | 0% |
Studenti ostvaruju ocjenske bodove redovitim pohađanjem nastave (uz dosljedno rješavanje samostalnih zadataka) te izradom vlastitog plana uređivanja znanstvene publikacije. Umjesto završnog ispita student predaje 1) rješenja samostalnih zadataka (30 ocjenskih bodova ili 30% ocjene) te 2) vlastiti plan organizacije znanstvenog događanja (70 ocjenskih bodova ili 70% ocjene). Prethodno navedeno sumarno čini konačnu ocjenu (100 ocjenskih bodova ili 100% ocjene). Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 61 ocjenski bod ili 61% ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 61%–70% = dovoljan (2), 71%–80% = dobar (3), 81%–90% = vrlo dobar (4), 91%–100% = izvrstan (5).
Studenti ostvaruju ocjenske bodove redovitim pohađanjem nastave (uz dosljedno rješavanje samostalnih zadataka) te izradom vlastitog plana uređivanja znanstvene publikacije. Umjesto završnog ispita student predaje 1) rješenja samostalnih zadataka (30 ocjenskih bodova ili 30% ocjene) te 2) vlastiti plan organizacije znanstvenog događanja (70 ocjenskih bodova ili 70% ocjene). Prethodno navedeno sumarno čini konačnu ocjenu (100 ocjenskih bodova ili 100% ocjene). Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 61 ocjenski bod ili 61% ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 61%–70% = dovoljan (2), 71%–80% = dobar (3), 81%–90% = vrlo dobar (4), 91%–100% = izvrstan (5).
Uz redovno pohađanje nastave (min. 70 %) studenti su dužni izraditi i predati vlastiti plan organizacije znanstvenog događanja.
Povratne informacije studenata tijekom nastave, konzultacije, evaluacija nastave.