Procjenjivanje komunikacijske kompetencije

 

Naziv kolegija:
Procjenjivanje komunikacijske kompetencije
Šifra ISVU:
Šifra MOZVAG:
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:

Studij
Godina
Semestar
Status
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje
1.g.
ljetni
izborni

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Bagarić Medve, Vesna
6
0
4

 

Ciljevi i zadaci:

Ciljevi predmeta su:

  • pružiti recentne spoznaje o konceptu komunikacijske kompetencije,
  • dati uvid u aktualna istraživanja procjenjivanja komunikacijske kompetencije,
  • potaknuti na istraživanje određenog aspekta procjenjivanja komunikacijske kompetencije.

Ishodi učenja:

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:

  • kritički prosuditi metodologiju i rezultate istraživanja procjenjivanja komunikacijske kompetencije
  • osmisliti istraživanje određenog aspekta procjenjivanja komunikacijske kompetencije
  • napisati prijedlog istraživanja određenog aspekta procjenjivanja komunikacijske kompetencije
  • demonstrirati istraživačke vještine

Sadržaj predmeta:

Komunikacijska kompetencija kao predmet procjenjivanja; metodologija istraživanja procjenjivanja komunikacijske kompetencije; problematika istraživanja procjenjivanja komunikacijske kompetencije; aktualna istraživanja procjenjivanja komunikacijske kompetencije.

Vrste izvođenja nastave:

predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4 Metoda procjene
predavanje, grupna rasprava, seminari aktivno slušanje, izražavanje i argumentiranje mišljenja kritički prosuditi metodologiju i rezultate istraživanja procjenjivanja komunikacijske kompetencije aktivnost u nastavi
upućivanje na samostalni rad pregled relevantne literature, osmišljavanje istraživanja (ciljevi, istraživačka pitanja, hipoteze, metode prikupljanja i analize podataka) osmisliti istraživanje određenog aspekta procjenjivanja komunikacijske kompetencije referat, esej (nacrt sinopsisa)
upućivanje na samostalni rad pisanje prijedloga istraživanja napisati prijedlog istraživanja određenog aspekta procjenjivanja komunikacijske kompetencije esej (nacrt sinopsia)
upućivanje na samostalni rad pisanje prijedloga istraživanja demonstrirati istraživačke vještine esej (nacrt sinopsia)

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Esej, Pohađanje nastave, Referat

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

usmeno i pismeno

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0,25 0%
Esej 1,5 0%
Pohađanje nastave 0,25 0%
Referat 1 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Ocjena iz predmeta oblikovat će se na temelju ocjene za sudjelovanje u aktivnostima na nastavi (20 %), ocjene iz referata (prezentacije) (30%) i ocjene iz eseja (nacrt sinopsisa) (50 %).

Primjer izračunavanja ocjene:

Ocjena iz predmeta oblikovat će se na temelju ocjene za sudjelovanje u aktivnostima na nastavi (20 %), ocjene iz referata (prezentacije) (30%) i ocjene iz eseja (nacrt sinopsisa) (50 %).

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Obveze studenata

Pohađanje nastave (min. 70% nastavnih sati), sudjelovanje u aktivnostima na nastavi, referat (prezentacija), esej (nacrt sinopsisa).

 

 

Obavezna literatura:

  1. Nastavni materijali koje pripremi izvođač predmeta (npr. uručeni na nastavi i/ili dostupni na Moodle-platformi predmeta).

Dopunska literatura:

  1. Alderson, Charles J. (2000) Assessing Reading. Cambridge University Press.
  2. Buck, Gary (2001) Assessing Listening. Cambridge University Press.
  3. Bachman, Lyle F. (2004) Statistical Analysis for Language Assessment. Cambridge University Press.
  4. Bachman, Lyle F. i Palmer, Adrian S. (2010) Language Assessment in Practice. Cambridge University Press.
  5. Bagarić Medve, Vesna (2012) Komunikacijska kompetencija. Uvod u teorijske, empirijske i primijenjene aspekte komunikacijske kompetencije u stranome jeziku. Filozofski fakultet.
  6. Kang, Okim i Ginther, April (ur.) (2018) Assessment in Second Language Pronuciation. Taylor & Francis.
  7. Luoma, Sari (2004) Assessing Speaking. Cambridge University Press.
  8. McKay, Penny (2006) Assessing Young Language Learners. Cambridge University Press.
  9. Purpura, James (2004) Assessing Grammar. Cambridge University Press.
  10. Read, John (2000.) Assessing Vocabulary. Cambridge: Cambridge University Press.
  11. Ross, Steven J. i Kasper, Gabriele (2013) Assessing Second Language Pragmatics. Palgrave Macmillan.
  12. Weigle, Sara C. (2002) Assessing Writing. Cambridge University Press.
  13. Winke, Paula i Brunfaut, Tineke (ur.) (2021) The Routledge Handbook of Second Language Acquisition and Language Testing. Routledge.
  14. Članci iz raznih relevantnih časopisa.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Evidencija o pohađanju nastave, individualne konzultacije, kontinuirano praćenje, studentska anketa.

Ostale informacije: