Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Pavičić Takač, Višnja | 6 |
0 |
4 |
Cilj je predmeta dati pregled o područjima u kojima se učenici stranog jezika međusobno razlikuju te osvijestiti studente o ulozi individualnih razlika u učenju stranog jezika. Cilj je osposobiti studente da odaberu i kritički prosuđuju postojeću literaturu u području individualnih razlika te analiziraju metodološke postupke i mjerne instrumente i procjenjuju rezultate istraživanja istraživanje individualnih razlika. Konačno, cilj je osposobiti studente za osmišljavanje istraživanja jednog od individualnih čimbenika po vlastitom izboru.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Pojam individualnih razlika među učenicima stranog jezika. Individualne razlike kao čimbenici u učenju stranog jezika. Individualne razlike u teorijama usvajanja drugog jezika. Kognitivni i afektivni čimbenici (prirodna sklonost, inteligencija, strah od stranog jezika, motivacija, inteligencija, stavovi i vjerovanja, osobine ličnosti, stilovi učenja, strategije učenja jezika i samoregulacija, spol). Metodologija istraživanja individualnih razlika. Studenti primjenjuju stečena znanja u izradi prijedloga istraživanja jednog od čimbenika iz područja individualnih razlika.
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
predavanje, grupna rasprava, seminar | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | objasniti ulogu individualnih razlika u učenju stranog jezika | zadatak izvedbe |
grupna rasprava, upućivanje na samostalni rad, seminar | rasprava, samostalni rad | analizirati metodološke postupke i mjerne instrumente za istraživanje individualnih razlika | zadatak izvedbe |
upućivanje na samostalni rad | samostalni rad | kritički prosuditi literaturu i rezultate istraživanja individualnih razlika | referat, seminarski rad (izrada nacrta sinopsisa) |
upućivanje na samostalni rad | samostalni rad | oblikovati jasna istraživačka pitanja pogodna za empirijsko istraživanje | referat, seminarski rad (izrada nacrta sinopsisa) |
upućivanje na samostalni rad | samostalni rad | odabrati adekvatne tehnike prikupljanja i analize podataka koja daju odgovor na postavljena istraživačka pitanja | referat, seminarski rad (izrada nacrta sinopsisa) |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Referat, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Referat | 1 | 0% |
Seminarski rad | 1,5 | 0% |
Ocjena iz predmeta oblikovat će se na temelju aktivnost na nastavi (10 %), izradi samostalnih zadataka (20 %), usmene prezentacije (10 %) i ocjene iz nacrta sinopsisa (60 %).
Ocjena iz predmeta oblikovat će se na temelju aktivnost na nastavi (10 %), izradi samostalnih zadataka (20 %), usmene prezentacije (10 %) i ocjene iz nacrta sinopsisa (60 %).
Obveze studenata
Studenti moraju aktivno sudjelovati u nastavi, izraditi zadane skupne i samostalne zadatke, pripremiti usmenu prezentaciju i seminarski rad (nacrt sinopsisa).
Anketa.