Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Cvikić, Lidija | 4 |
0 |
6 |
Temeljni su ciljevi predmeta:
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice, mentorski rad, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predavanje o statusu hrvatskoga jezika s obzirom na društvo i pojedinca, seminar, samostalni zadatak, mentorski rad | izrada osobnoga jezičnoga profila uz uporabu prikladnoga nazivlja | objasniti sociolingvistički i psiholingvistički status hrvatskoga jezika | usmena usporedba različitih izrađenih profila, seminarski rad, aktivnost na nastavi |
priprema tekstova za analizu, seminar, samostalni zadatak, mentorski rad | analiza gramatičkih sastavnica teksta korisnika hrvatskoga kao J2 | opisati obilježja međujezika učenika neizvornog govornika hrvatskoga |
izlaganje rezultata rada u skupini, seminarski rad, aktivnost na nastavi |
priprema tekstova za analizu, seminar, samostalni zadatak, mentorski rad | analiza leksičke razine teksta korisnika hrvatskoga kao J2 | protumačiti čimbenike i utjecaje na ovladavanje leksikom u hrvatskome kao inom jeziku |
izlaganje rezultata rada u skupini, seminarski rad, aktivnost na nastavi |
predavanje o nejezičnim čimbenicima koji utječu na ovladavanje hrvatskim jezikom kao inim, seminar, samostalni zadatak, mentorski rad |
osmisliti pitanja za upitnik kojim bi se ispitivali nezični čimbenici ovladavanja hrvatskim jezikom kao inim. | izdvojiti nejezične čimbenike koji utječu na ovladavanje hrvatskim jezikom kao inim |
suradnička evalucija izrađenih upitnika, aktivnost na nastavi |
predavanje o kompetencijskim modelima | uspoređivanje sastavnica različitih kompetencijskih modela i njihova konkretizacija za hrvatski jezik | opisati razvoj različitih vrsta kompetencija u hrvatskome jeziku |
prezentacija grafičkoga prikaza sličnosti i razlika kompetencijskim modela primijenih na hrvatski jezik |
priprema lingvističkih profila višejezičnih govornika s hrvatskim kao Lx, prezentacija o različitim vrstama višejezičnosti | analiza jezičnih profila višejezičnih govornika s hrvatskim kao Lx | razlikovati vrste višejezičnosti kada je hrvatski jedan od jezika | izlaganje provedene analize |
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Seminarski rad
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Seminarski rad | 2,5 | 0% |
Vrednuje se studentovo aktivno sudjelovanje u nastavi, priprema i izlaganje seminarskoga rada te napisan i predan seminarski rad.
Vrednuje se studentovo aktivno sudjelovanje u nastavi, priprema i izlaganje seminarskoga rada te napisan i predan seminarski rad.
Obaveze studenta: aktivno sudjelovanje u nastavi, priprema i izlaganje seminarskoga rada. Seminarski rad obuhvaća pregled relevantne i recentne literature o odabranoj temi ili prikaz samostalno provedenoga istraživanja iz područja predmeta.
Za trajanja predmeta provode se individualni razgovori voditelja studija s doktorandima, zajednički sastanci studenata s nastavnicima te samovrednovanje studenata. Po završetku predmeta, doktorandi će procijeniti kvalitetu i uspješnost izvedbe programa ispunjavanjem evaluacijskoga anketnoga upitnika.