Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Cergol, Kristina | 5 |
0 |
5 |
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Upoznavanje studenata o nezamjenjivosti eksperimentalnog pristupa u online istraživanjima jezične obrade, postavljanje istraživačkog cilja i hipoteza u okviru postojećih modela (dvojezičnog) procesiranja, temelji preciznog opisa sudionika, odabir primjerene eksperiemtnalne paradigme, precizne kontrole u izradi i odabiru eksperimentalnog podražaja, etape provođenja eksperimenta, prikupljanje i statistička obrada rezultata, uvrštavanje dobivenih rezultata u postojeće modele čime se zaokružuje istraživački ciklus.
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predstavljanje istraživačke logike u postavljanju istraživačkog cilja i hipoteza u okviru postojećih modela procesiranja, predavanje, seminar | postavaljnje istraživačkog cilja i hipoteza za potebe nacrta vlastitog istraživanja | primijeniti eksperimentalnu paradigmu primjerenu odabranom istraživačkom cilju | usmeni ispit na temelju projekta |
predstavljanje detalja relevantnih za precizan opis sudionika, te odabir primjerene eksperiemtnalne paradigme i preciznih kontrola u izradi i odabiru eksperimentalnog podražaja, predavanje, seminar | detaljna razrada nacrta vlastitog istraživanja, s obzirom na opis sudionika, odabir ekperimentalnog zadatka i izradu jezičnog podražaja | pripremiti eksperimentalni podražaj poštujući sve potrebne kontrole | usmeni ispit na temelju projekta |
predstavljanje eksperimentalnih paradigmi mjerenja vremena reakcije i praćenja pokreta oka, predavanje, seminar | razmatranje uporabe različitih eksperimentalnih paradigmi za potrbe različitih istaivačkih ciljeva | izraditi nacrt eksperimentalnog istraživanja | aktivnost na nastavi i usmeni ispit |
razmatranje primjerenih statističkih metoda za potrebe obrade rezultata, predavanje, seminar | odabir primjerenih statističkih metoda za potrebe analize predviđenih rezultata | primijeniti primjerene statističke metode u analizi rezultata | usmeni ispit na temelju projekta |
promišljanje o izradi modela jezične obrade s ciljem popunjavanja istaživačke praznine, a u okviru postojeće literature, predavanje, seminar | prijedlog uvrštavanja potencijalnih rezultata vlastitog istraživanja u postojeće modele jezične obrade | smjestiti vlastite rezultate u postojeće modele jezičnog procesiranja | usmeni ispit na temelju projekta |
promišljanje o izradi modela jezične obrade s ciljem popunjavanja istaživačke praznine, a u okviru postojeće literature, predavanje, seminar | prijedlog uvrštavanja potencijalnih rezultata vlastitog istraživanja u postojeće modele jezične obrade | vrednovati rezultate znanstvenih istraživanja | usmeni ispit na temelju projekta |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave, Projekt, Usmeni ispit
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 0% |
Istraživanje | 0,5 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Projekt | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
Završna ocjena dodjeljuje se na temelju pokazana razumijevanja postavki eksperimentalnog nacrta, s osobitim naglaskom na primjeren odabir istraživačkog pitanja, eksperimentalnih paradigmi, kontrola u odabiru podražaja, statističkih metoda i prijedloga uklapanja rezultata vlastitog predloženog istraživanja u postojeće modele jezične obrade. Studenti trebaju pripremiti nacrt vlastitog predloženog eksperimentalnog istraživanja (koje ne moraju provesti) u koji će uvrstiti prethodno navedene elemente. Na usmenom s ispitu o predloženome nacrtu raspravlja te tako provjerava razumijevanje temeljnih postavki psiholingvističkog eksperimenta.
Završna ocjena dodjeljuje se na temelju pokazana razumijevanja postavki eksperimentalnog nacrta, s osobitim naglaskom na primjeren odabir istraživačkog pitanja, eksperimentalnih paradigmi, kontrola u odabiru podražaja, statističkih metoda i prijedloga uklapanja rezultata vlastitog predloženog istraživanja u postojeće modele jezične obrade. Studenti trebaju pripremiti nacrt vlastitog predloženog eksperimentalnog istraživanja (koje ne moraju provesti) u koji će uvrstiti prethodno navedene elemente. Na usmenom s ispitu o predloženome nacrtu raspravlja te tako provjerava razumijevanje temeljnih postavki psiholingvističkog eksperimenta.
Pohađanje predavanja, izrada nacrta vlastitog predloženog eksperimentalnog istraživanja, uz prijedlog statističke analize i uključivanja predviđenih rezultata u postojeće modele jezičnog procesiranja, usmeni ispit.
Sukladno sustavu upravljanja kvalitetom Sveučilišta, kvaliteta i uspješnost izvedbe predmeta prati se samovrednovanjem nastavnika i anketiranjem polaznika te statističkom analizom uspješnosti studenata na temelju podataka Studentske referade.