Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Zubčić, Sanja | 6 |
0 |
4 |
Cilj je ovoga predmeta osposobiti doktorande za istraživanja iz povijesne dijalektologije.
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Razvoj povijesne dijalektologije unutar kroatistike i slavistike. Povijesna sociolingvistika i povijesna dijalektologija. Teorija jezičnih promjena. Pregled mogućih izvora podataka za istraživanja iz povijesne dijalektologije. Metodologija istraživanja. Geolingvistika i korpusi u povijesnoj dijalektologiji. Alati za digitalnu obradu građe. Prikaz odabranih modela istraživanja.
predavanja, seminari i radionice, mentorski rad, samostalni zadatci
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
predavanje | analiza literature | opisati sadržaj povijesne dijalektologije rabeći pritom odgovarajuću terminologiju | istraživanje, aktivnost u nastavi |
predavanje | pregled literature | objasniti okolnosti razvoja povijesne dijalektologije u hrvatskoj i njezine dosege | istraživanje, aktivnost u nastavi |
seminar i samostalan rad | istraživanje | primijeniti odgovarajuću metodologiju istraživanja | istraživanje, aktivnost u nastavi |
seminar i mentorski rad | istraživanje | izraditi plan istraživanja u području povijesne dijalektologije i samostalno ga provesti | istraživanje |
seminar i praktičan rad | pregled literature i istraživanje | upoznati suvremene metode digitalne obrade građe | istraživanje |
seminar i praktičan rad | pregled literature i istraživanje | upravljati znanstvenim informacijama | istraživanje |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Pohađanje nastave
usmeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,75 | 0% |
Istraživanje | 2 | 0% |
Pohađanje nastave | 0,25 | 0% |
Student, uz mentoriranje nositeljice predmeta, mora osmisliti i provesti samostalno istraživanje, izložiti ga pred grupom te povesti konstruktivnu raspravu o temi.
Plan istraživanje 20 %
Istraživanje 60%
Izlaganje i obrana 10 %
Rasprava o istraživanju 10 %
Student, uz mentoriranje nositeljice predmeta, mora osmisliti i provesti samostalno istraživanje, izložiti ga pred grupom te povesti konstruktivnu raspravu o temi.
Plan istraživanje 20 %
Istraživanje 60%
Izlaganje i obrana 10 %
Rasprava o istraživanju 10 %
Student mora izraditi samostalno istraživanje, izložiti ga u grupi i obraniti.
Studentska anketa.