Upravljanje znanstvenom karijerom

 

Naziv kolegija:
Upravljanje znanstvenom karijerom
Šifra ISVU:
Šifra MOZVAG:
ECTS:
2
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:

Studij
Godina
Semestar
Status
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Jezikoslovlje
1.g.
ljetni
obavezan

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Belajdžić, Ana
3
0
4

 

Ciljevi i zadaci:

Osnovni je cilj predmeta omogućiti studentima poslijediplomskog studija stjecanje vještina uspješnog upravljanja vlastitom karijerom

Ishodi učenja:

Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:

  • razlikovati karijernu terminologiju
  • usporediti teorije karijernog razvoja i metode upravljanja karijerom
  • kreirati vlastiti karijerni plan

Sadržaj predmeta:

Osnove upravljanja karijerom - karijerna terminologija, izazovi suvremenog tržišta rada, uloge u razvoju karijere. Tradicionalne i suvremene teorije karijernog razvoja. Procjena i planiranje karijere. Metode upravljanja karijerom. Izrada individualnog karijernog plana.

Vrste izvođenja nastave:

predavanja, seminari i radionice, mentorski rad, samostalni zadatci

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

2. 1. Nastavna aktivnost 2. 2. Aktivnost studenta 2. 3. Ishod učenja 2. 4. Metoda procjene
predavanje, seminar, video-prikazi, studije slučaja, zadaci slušanje izlaganja, rad na zadacima razlikovati karijernu terminologiju samostalni zadaci
predavanje, seminar, video-prikazi, studije slučaja, zadaci slušanje izlaganja, rad na zadacima usporediti teorije karijernog razvoja i metode upravljanja karijerom samostalni zadaci
predavanje, seminar, mentorski rad/konzultativna nastava slušanje izlaganja, izrada vlastitog karijernog plana kreirati vlastiti karijerni plan karijerni plan

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Izrada projektnog zadatka, Pohađanje nastave

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

pismeno

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Izrada projektnog zadatka 1,825 0%
Pohađanje nastave 0,175 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Studenti ostvaruju ocjenske bodove redovitim pohađanjem nastave (uz dosljedno rješavanje samostalnih zadataka) te izradom vlastitog karijernog plana. Umjesto završnog ispita student predaje 1) rješenja samostalnih zadataka (30 ocjenskih bodova ili 30% ocjene) te 2) vlastiti karijerni plan (70 ocjenskih bodova ili 70% ocjene). Prethodno navedeno sumarno čini konačnu ocjenu (100 ocjenskih bodova ili 100% ocjene). Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 61 ocjenski bod ili 61% ocjene. Skala je ocjenjivanja sljedeća: 61%–70% = dovoljan (2), 71%–80% = dobar (3), 81%–90% = vrlo dobar (4), 91%–100% = izvrstan (5).

Primjer izračunavanja ocjene:

Skala je ocjenjivanja sljedeća: 61%–70% = dovoljan (2), 71%–80% = dobar (3), 81%–90% = vrlo dobar (4), 91%–100% = izvrstan (5).

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

Uz redovno pohađanje nastave (min. 70%) studenti su dužni izraditi i predati vlastiti karijerni plan.

 

 

Obavezna literatura:

  1. Gutić Martinčić, S. (2017). Upravljanje karijerom. Zagreb: Visoko učilište Effectus

Dopunska literatura:

  1. Gast, I., Schildkamp, K., & van der Veen, J. T. (2017). Team-based professional development interventions in higher education: A systematic review. Review of educational research87(4), 736-767.
  2. Guichard, J., Pouyaud, J., De Calan, C., & Dumora, B. (2012). Identity construction and career development interventions with emerging adults. Journal of Vocational Behavior81(1), 52-58.
  3. Niles, S. G., Harris-Bowlsbey, J. (2017). Career development interventions. Boston: Pearson.
  4. Yates, J. (2020). Career development theory: An integrated analysis. The Oxford Handbook of Career Development.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Povratne informacije studenata tijekom nastave, konzultacije, evaluacija nastave.

Ostale informacije: