Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
INFORMATOLOGIJA - DIPLOMSKI (dvopredmetni) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Petr Balog, Kornelija | 15 |
0 |
0 |
|
Feldvari, Kristina | 0 |
0 |
30 |
Cilj predmeta je:
Po završetku nastave iz navedenog kolegija studenti će razviti razumijevanje:
Eksplicitno, implicitno i tacitno znanje. Razvitak, rast i perspektiva knowledge managementa. Novi modeli rada: radnici koji se bave znanjem (informacijski stručnjaci) i voditelji znanja (organizatori informacijskih procesa). Razlika između upravljanja znanjem i intelektualnim kapitalom. Stvaranje i razmjena informacija i znanja. Organizacija informacija i znanja, upravljanje znanjem i mjerenje. Stvaranje, organizacija i upravljanje u znanosti, obrazovanju, profitnim i neprofitnim organizacijama. Strategija razvoja knowledge managementa. Samoorganizirajući i samoučeći sustavi. Znanje, inovacija i ljudski resursi. Informacijske ustanove u digitalnome dobu: definiranje zadaća, razgraničenja djelatnosti. Problematika upravljanja znanjem o baštini; jedinica baštine – tumačenje fenomena i kritičko valoriziranje teorijskih koncepata. Planiranje razvoja infrastrukturnih jedinica, umrežavanje: izazovi i mogućnosti.
Očekuje se da studenti kroz sadržaj predmeta usvoje sljedeća znanja, kompetencije i vještine:
predavanja, seminari i radionice, mentorski rad, samostalni zadatci
Aktivnost u nastavi, Kontinuirana provjera znanja, Pohađanje nastave, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,29 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,41 | 0% |
Pohađanje nastave | 1,08 | 0% |
Seminarski rad | 0,37 | 0% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene. Na usmeni ispit mogu izaći studenti koji nisu zadovoljni ocjenom, a do više im ocjene nedostaje 8 bodova (4% od ukupne ocjene).
Po elementima vrednovanja to znači da student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: kontinuirana provjera znanja(45%): 90; aktivnost na nastavi (15%): 30; seminari (40%): 80.
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
1. Dalkir, K. Knowledge management in theory and practice. Cambridge, Mass.: MIT, 2011.
1. Newell, S.; M. Robertson; H. Scarbrough; J. Swan. Managing knowledge work and innovation. Basingstoke; New York: Palgrave Macmillan, 2009.
2. Upravljanje znanjem 2.0.: priručnik za poduzeća. [Warszava]: Management Observatory Foundation, 2014. Dostupno na: chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/viewer.html?pdfurl=https%3A%2F%2Fbib.irb.hr%2Fdatoteka%2F740473.KM_2.0_HR.pdf&clen=4946727&chunk=true.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, napisanom seminarskom radu, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; seminarske rasprave kojima se studentima omogućuje da iznesu primjedbe i prijedloge. Završna se kvaliteta provjerava studentskom anketom.