Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POVIJEST - DIPLOMSKI (dvopredmetni studij - nastavnički smjer) | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Josipović, Igor | 30 |
0 |
0 |
|
Lacković, Franjo | 0 |
0 |
15 |
Cilj kolegija je studente upoznati s pojmom zapadne civilizacije i procesom njezina uspona u ranome novom vijeku, analizirati društveno-ekonomsko-vjerske prednosti i usporediti ju s ostatkom svijeta tijekom ranoga novog vijeka
Nakon uspješno završenoga predmeta studenti će moći:
Određivanje pojma zapadna civilizacija, geografske, društvene i političke granice zapadne civilizacije, početak uspona tijekom renesanse, utjecaj katoličke crkve, analiza preduvjeta uspona zapadne civilizacije: razvoj kapitalizma, tehnološki napredak i industrijska revolucija, utjecaj protestantizma i protestantske radne etike, napredak u oružju i ratnoj taktici, građanske revolucije i razvoj građanskog društva, razvoj znanosti i umjetnosti; kolonizacija i osvajanje svijeta.
predavanja, seminari i radionice
2. 1. Nastavna aktivnost | 2. 2. Aktivnost studenta | 2. 3. Ishod učenja | 2. 4 Metoda procjene |
seminarsko izlaganje heuristički razgovor rasprava |
samostalna analiza literature izlaganje aktivno sudjelovanje u raspravi |
protumačiti temeljni pojam zapadna civilizacija |
aktivnost na nastavi usmeni ispit |
predavanje seminarsko izlaganje |
slušanje izlaganje |
objasniti društvene, gospodarske, političke i vjerske preduvjete uspona zapadne civilizacije u ranom novom vijeku |
seminarski rad samostalni rad pismeni ispit |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
analizirati faze procesa uspona zapadne civilizacije u ranom novom vijeku |
aktivnost na nastavi usmeni ispit pismeni ispit |
heuristički razgovor rasprava analiza primjera |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature uspoređivanje primjera i zaključivanje |
usporediti razvoj političkog istoka i zapada u svijetu u ranom novom vijeku |
aktivnost na nastavi usmeni ispit |
rasprava upućivanje studenata na samostalno proučavanje literature i izvora rad na tekstu |
aktivno sudjelovanje u raspravi samostalna analiza literature i izvora |
vrednovati utjecaj ekonomsko-tehnološkog napretka na uspon zapadne civilizacije |
aktivnost na nastavi |
seminarsko izlaganje | izlaganje samostalan rad na literaturi |
obraditi seminarsku temu |
seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Pismeni/usmeni ispit, Pohađanje nastave, Samostalni zadatak, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,25 | 20% |
Pismeni/usmeni ispit | 1 | 40% |
Pohađanje nastave | 1,1 | 0% |
Samostalni zadatak | 0,2 | 20% |
Seminarski rad | 0,45 | 20% |
Studentima se vrednuju i ocjenjuju svi navedeni elementi praćenja njihovoga rada, a prema detaljno razrađenim kriterijima vrednovanja s kojima su studenti upoznati i koji su im javno dostupni. Završni ispit je ocjena iz pismenog ispita i od usmenog ispita. Studenti iz svakog pojedinog elementa praćenja moraju zadovoljiti minimalno propisane kriterije s kojima su upoznati i koji su im javno dostupni.
Udjeli pojedinih elemenata vrednovanja u konačnoj ocjeni iskazani ECTS skalom ocjenjivanja:
aktivnost na nastavi 20%
seminarski rad 20%
samostalni zadaci 20%
pismeni/usmeni ispit 40%
Studenti su obvezani redovito pohađati nastavu (do 30% nastavnih sati izostanka), pripremiti za nastavni sat analizu zadanoga historiografskoga teksta, aktivno sudjelovati u raspravama na zadanu temu, samostalno rješavati seminarske i druge zadatke.
Provedba jedinstvene sveučilišne ankete među studentima za ocjenjivanje nastavnika koju utvrđuje Senat Sveučilišta. Praćenje i analiza kvalitete izvedbe nastave u skladu s Pravilnikom o studiranju i Pravilnikom o unaprjeđivanju i osiguranju kvalitete obrazovanja Sveučilišta.