Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Oklopčić, Biljana | 8 |
0 |
4 |
Cilj je kolegija analitičko propitivanje američkog modernizma i njegova mjesta u američkoj i svjetskoj književnosti, povijesti i kulturi. Naglasak će se staviti na strukturalna obilježja modernističke proze, poezije i drame, raznolikost modernističkih struja, odnos između modernističke umjetnosti i književnosti, te društveno-politički kontekst u kojem je američki modernizam nastao.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Obuhvativši razdoblje između 1900. i 1945., kolegij proučava odnos između ključnih povijesnih (prohibicija, pokret za prava žena, svjetski ratovi, the Jazz Age, Velika depresija itd.), znanstvenih (Freudova psihoanaliza) i kulturnih (širenje potrošačkog društva, pojava filma itd.) događaja i književnosti. Kolegij će studente upoznati s najvažnijim književnim predstavnicima američkog modernizma (Faulkner, Fitzgerald, Hemingway, Frost, Langston i dr.).
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje seminar |
slušanje, pisanje, razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | definirati strukturalna obilježja moderne poetike, njezin odnos prema modernom svijetu, te društveno-politički kontekst njezina nastanka | usmeni ispit |
predavanje seminar multimedija i mreža |
slušanje, pisanje, gledanje, razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | povezati dominantne kulturne trendove i događaje s obilježjima književnih djela nastalim u razdoblju modernizma | usmeni ispit |
predavanje seminar multimedija i mreža |
slušanje, pisanje, gledanje, razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | staviti u odnos književna djela i kulturnopovijesno okruženje | usmeni ispit |
seminar samostalni zadatci |
slušanje, pisanje, prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | demonstrirati sposobnosti književnokritičkog promišljanja i interpretacije pročitanih književnih djela | usmeni ispit pisani seminarski rad/referat |
seminar samostalni zadatci |
slušanje, pisanje, prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | demonstrirati vještine pisanoga i usmenog izražavanja u okvirima tematike zadane predmetom | usmeni ispit pisani seminarski rad/referat |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Referat, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Istraživanje | 0,6 | 0% |
Referat | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz referata i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz referata, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi, referat, usmeni ispit.
Studentska anketa