Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dragun, Dragica | 8 |
0 |
4 |
Cilj je kolegija poetičko kontekstualiziranje dnevničke proze u autobiografskom diskursu te upoznavanje, analiziranje i interpretiranje dnevničke proze hrvatske i svjetske dječje književnosti.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Kolegij proučava dnevničku prozu, autobiografsku i fikcionalnu, dječje književnosti. Teorijski je naglasak na aspektima dnevničke proze iz perspektive teorija Paula De Man, Manfreda Jürgensona i Philippea Lejeunea. Analizira se i interpretira hrvatska i svjetska dnevnička proza, a uporišni će modeli biti autobiografski dnevnici Zore Ruklić, Ane Frank i Zlate Filipović. Autori su književnih predložaka (uz Ruklić, Frank, Filipović) S. Townsend, E. Kollak, D. Payne, M. Clark, L. Rennison, M. Cabot te J. Horvat, V. Majer, I. Ladika, P. Raos, M. Gavran, S. Polak, S. Tomaš, I. Josić, T. Zagoda.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje | opisati teorijske odrednice dnevničke proze | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | definirati vremensko pojavljivanje | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | povezati dnevnički s autobiografskim diskursom | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | opisati estetiku dnevničke proze | usmeni ispit |
seminar samostalni zadaci mentorski rad |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje) | napisati znanstveni rad/referat u skladu s načelima akademskog pisma | pisani rad |
Aktivnost u nastavi, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito i aktivno praćenje nastave, izrada seminarskoga rada i usmeni ispit.
Studentska anketa