Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Oklopčić, Biljana | 120 |
0 |
0 |
|
Runtić, Sanja | 0 |
0 |
60 |
Cilj je kolegija upoznati studente s bogatstvom narativnih glasova, tema, motiva i žanrova prisutnih u afroameričkoj književnosti od njezina nastanka do danas te istražiti njihovu povezanost s kulturom i poviješću Afroamerikanaca. Naglasak će se također staviti na propitivanje uloge rase, roda, seksualnosti i klase u tvorbi afroameričkog kulturnog i književnog identiteta.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Kolegij naglašava važnost afroameričke književne tradicije u kontekstu suvremene američke i globalne kulture. Prateći njezin razvoj od početaka do danas, predmet pristupa afroameričkoj književnosti i kao specifičnom književnom obliku i kao mediju koji odražava suvremenu afroameričku i američku kulturu. Iščitavanjem afroameričkih tekstova (priče bivših robova, afroameričke duhovne pjesme, tekstovi Fredricka Douglasa, Bookera T. Washingtona, W. E. B. DuBoisa, Richarda Wrighta, Ralpha Ellisona, Lorraine Hansberry, Alice Walker, Toni Morrison i dr.) studenti će se upoznat s načinima na koje su Afroamerikanci pridonijeli, utjecali i promijenili američku kulturu i povijest.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje, čitanje | definirati strukturalna obilježja afroameričke književnosti, društveno-kulturni kontekst njezina nastanka te njezino mjesto u kanonu američke književnosti | usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža |
slušanje, čitanje, govorenje (diskutiranje) | povezati dominantne društvene i kulturne trendove i događaje s obilježjima afroameričke književnosti | usmeni ispit |
seminar mentorski rad |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, govorenje (usmeno izlaganje) | demonstrirati sposobnost književnokritičkog promišljanja i interpretacije pročitanih književnih djela | usmeni ispit pisani seminarski rad/referat |
predavanje seminar samostalni zadatci |
slušanje, čitanje, istraživanje, govorenje (diskutiranje) | provoditi načela rasne/etničke ravnopravnosti i jednakosti spolova | usmeni ispit pisani seminarski rad/referat |
samostalni zadatci mentorski rad |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | demonstrirati vještine pisanoga i usmenog izražavanja u okvirima tematike zadane predmetom | usmeni ispit pisani seminarski rad/referat |
samostalni zadatci mentorski rad |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, pisanje | samostalno napisati znanstveni rad/referat u skladu s etičkim načelima akademske zajednice | pisani seminarski rad/referat |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Referat, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Istraživanje | 0,6 | 0% |
Referat | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz referata i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz referata, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi, referat, usmeni ispit.
Studentska anketa