Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Rem, Goran | 120 |
0 |
60 |
Jedan je od temeljnih ciljeva nastave kolegija Rock-pjesništvo stjecanje teorijskih znanja o tekstualnim i izvedbeno-medijskim aspektima dodira dviju estetskih praksi (pjesničke i glazbene). Cilj je, potom, i opisati mjesta kontakta dvaju medija, međusobnu uvjetovanost te bitnu polimedijsku strukturiranost, kao i pokazati kako je sociokulturni opis fenomena rock-pjesništva orijentir za uočavanje aktivne dekonstrukcije fenomena tržišta i subverzije. Konačno, cilj je nastave kolegija Rock-pjesništvo na temelju analize i interpretacije izvesti tipologiju pjesničkih tekstova nastalih kao dio glazbenih ostvaraja u području rock-glazbe.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Kolegij obuhvaća sljedeće teme:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje multimedija i mreža |
usmjereno istraživanje određenoga književnog i glazbenoga korpusa, usmena prezentacija gradiva | razumjeti temeljnu terminologiju vezanu uz književnost i glazbu kao različite medijske jezike | istraživanje aktivnost u nastavi usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža |
usmjereno istraživanje određenoga književnog i glazbenoga korpusa, usmena prezentacija gradiva | razlikovati minimum glazbene morfologije te žanrovske sustave popa i rocka, značenja tih termina u užoj i široj upotrebi, |
istraživanje aktivnost u nastavi usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža |
usmjereno istraživanje određenoga književnog i glazbenoga korpusa, usmena prezentacija gradiva | poznavati temeljne teorijske i vrijednosne orijentire u izboru predložaka i autorskih opusa |
istraživanje aktivnost u nastavi usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža terenski rad samostalni zadatci seminari i radionice |
usmena i pisana analiza primjera iz neposrednog društveno-kulturalnoga konteksta, usmena prezentacija gradiva | objasniti teorijsku razliku između estetski relevantnih, visokokodnih tekstualnih ostvaraja, pisma poliestetskog značaja i učinka, spram kiča i niskokodnih monosemantičkih rimovalica |
istraživanje aktivnost u nastavi kontinuirana provjera znanja esej seminarski rad usmeni ispit |
predavanje seminari i radionice multimedija i mreža terenski rad samostalni zadatci |
usmjerena pisana komparativna analiza konkretnih medijskih tekstova iz neposrednog društveno-kulturalnoga konteksta , usmena prezentacija gradiva | prepoznavati kulturalnu i obrazovnu dimenziju znaka rock-pjesništva | aktivnost u nastavi kontinuirana provjera znanja usmeni ispit |
predavanje seminari i radionice multimedija i mreža terenski rad samostalni zadatci |
usmjerena pisana komparativna analiza konkretnih medijskih tekstova iz neposrednog društveno-kulturalnoga konteksta , usmena prezentacija gradiva | razumjeti tekstualiziran aspekt obrednosti i vezanosti za problemski medijski žanr performancea |
aktivnost u nastavi kontinuirana provjera znanja usmeni ispit |
samostalni zadatci seminari i radionice |
samostalna usmena i pisana analiza i interpretacija predložaka | primijeniti stečena znanja u samostalnoj pisanoj i usmenoj analizi rock-pjesničkih tekstova | aktivnost u nastavi kontinuirana provjera znanja seminarski rad |
samostalni zadatci seminari i radionice |
usmjerena pisana komparativna analiza predložaka, usmena prezentacija gradiva | povezati strukturne značajke predložaka, načelno dominantno sklonih podstilovima tamnosti i tragičnoga, s afirmativnim recepcijskim učinkom podstila refleksivnosti |
aktivnost u nastavi esej seminarski rad usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Esej, Istraživanje, Kontinuirana provjera znanja, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,9 | 0% |
Esej | 0,5 | 0% |
Istraživanje | 0,5 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,5 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
Usmeni ispit | 1 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada, eseja te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 40% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada i eseja, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito pohađanje i aktivno praćenje nastave, kontinuirano izvršavanje zadataka vezanih uz nastavno gradivo, izrada seminarskih radova, istraživanje zadanih poetološko-stilskih fenomena, izrada eseja i usmeni ispit.
Studentska anketa