Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Trojan, Ivan | 8 |
0 |
4 |
Studentima ponuditi uvid u genezu hrvatske drame 19. stoljeća, baveći se njezinom genetskom, žanrovskom i scenskom slikom uz prosudbu stilskih svojstava te književne vrste.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje grupna rasprava |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | opisati razvitak hrvatske dramske književnosti u periodu između Ilirskog pokreta i začetka Moderne (1835–1895) | aktivnost na nastavi pisani ispit usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava seminarsko izlaganje |
slušanje, pisanje, analiza literature, istraživanje | analizirati poveznicu između političkih prilika, jezičnih problema i kazališnog života u Hrvatskoj druge polovice 19. stoljeća | aktivnost na nastavi seminarski rad pisani ispit usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | opisati žanrovsku raznolikost hrvatske dramatike 19. stoljeća | aktivnost na nastavi pisani ispit usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | opisati vrstovni sustav hrvatske drame 19. stoljeća temeljen na pet osnovnih dramskih vrsta: povijesna tragedija, komedija, pučki igrokaz, lakrdija i društvena drama | aktivnost na nastavi pisani ispit usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | opisati dramaturgijski sustav hrvatske drame 19. stoljeća | aktivnost na nastavi pisani ispit usmeni ispit |
predavanje, grupna rasprava mentorski rad seminarsko izlaganje |
slušanje, pisanje, analiza literature, istraživanje | analizirati dramski rad izabranih hrvatskih dramatičara | aktivnost na nastavi seminarski rad usmeni ispit esej |
Aktivnost u nastavi, Esej, Pismeni ispit, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Esej | 0,6 | 0% |
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Usmeni ispit | 1,5 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena aktivnosti u nastavi, ocjena eseja te ocjena iz završnoga pisanoga i usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz eseja, 10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti studenta u nastavi, a ocjene iz završnoga pisanoga i usmenog ispita čine po 35% konačne ocjene.
Redoviti dolazak i aktivno sudjelovanje u svim oblicima nastave.
Studentska anketa