| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
zimski |
izborni |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Liović, Marica | 8 |
0 |
4 |
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
| predavanje | slušanje, pisanje, heuristički razgovor, govorenje (diskutiranje) | objasniti temeljne karakteristike razdoblja ekspresionizma u hrvatskoj književnosti s posebnim naglaskom na drami te različitim ostvarenjima ekspresionizma | usmeni ispit |
| predavanje | slušanje, pisanje, heuristički razgovor, govorenje (diskutiranje) | razlikovati varijacije ekspresionizma u dramskom opusu Josipa Kosora | usmeni ispit |
| predavanje | slušanje, pisanje, heuristički razgovor, govorenje (diskutiranje) | sintetizirati dramski opus J. Kosora te osobitost njegova dramskoga pisma | usmeni ispit |
| seminar mentorski rad |
razgovor, prikupljanje podataka za odabranu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje), demonstracija | samostalno analizirati dramsko djelo Josipa Kosora | usmena prezentacija seminarskoga rada pisani seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Seminarski rad, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
| Seminarski rad | 1,6 | 0% |
| Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskoga rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Lektira:
Studentska anketa