| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
zimski |
izborni |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Brunčić, Dubravka | 120 |
0 |
105 |
Cilj je kolegija pružiti uvid u suvremenu teorijsku literaturu o književnoj historiografiji te utjecajima aktualnih rasprava na raščlambe različitih pitanja književne povijesti (povijesna naracija, povijesni diskurs, književni kanon, oblikovanje nacionalnoga i rodnog identiteta u književnoj povijesti).
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
| predavanje | slušanje predavanja, čitanje, analiza literature | objasniti specifičnosti književnopovijesnoga pripovijedanja | usmeni ispit |
| predavanje grupna rasprava |
slušanje predavanja, čitanje, analiza literature, opservacijsko učenje, rasprava, sustavno opažanje i zaključivanje | objasniti obilježja različitih modela književne povijesti | usmeni ispit |
| predavanje grupna rasprava samostalni zadatci mentorski rad |
slušanje predavanja, čitanje, analiza literature, rasprava, postavljanje i rješavanje problema, sustavno opažanje i zaključivanje | analizirati strategije oblikovanja književnoga kanona u književnoj historiografiji | usmeni ispit seminarski rad |
| samostalni zadatci izlaganje referata mentorski rad |
postavljanje i rješavanje problema, čitanje, analiza literature, izrada referata | primijeniti stečene književnoteorijske spoznaje u samostalnoj analizi različitih književnih povijesti | seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Referat, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 1 | 0% |
| Istraživanje | 0,3 | 0% |
| Referat | 1,7 | 0% |
| Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskoga rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz referata, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito dolaženje na nastavu, priprema referata te redovito sudjelovanje u nastavi (sudjelovanje u analizama i raspravama).
Studentska anketa.