Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bagić, Krešimir | 120 |
0 |
105 |
Kolegij će studenta upoznati sa sustavom retoričkih i stilskih figura, omogućiti mu da ih uoči u različitim tipovima iskaza (deskripcijskom, eksplikacijskom, narativnom, medijskom, reklamnom i dr.) te da ih primjereno interpretira.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje, razmišljanje, razgovor | prepoznati figurativnost kao bitno obilježje jezika | usmeni ispit kontinuirano praćenje |
predavanje | slušanje, razgovor, rad na tekstovima | razlikovati diskurzivne tipove (medijski, akademski, publicistički, administrativni, promidžbeni, beletristički itd.) | usmeni ispit kontinuirano praćenje |
seminar | razgovor, rad na tekstovima, seminarsko izlaganje | izgraditi hermeneutičke kompetencije (sposobnost retoričkog opisa fikcionalnih tekstova i nefikcionalnih iskaza) | esej kontinuirano praćenje |
predavanje seminar |
razgovor, rad na (vlastitom) tekstu | primijeniti retoričke postupke u figuriranju vlastitih iskaza | usmeni ispit esej kontinuirano praćenje |
Aktivnost u nastavi, Esej, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 0% |
Esej | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz eseja i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz eseja, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Pohađanje nastave, pisanje problemskog eseja i ispit.
Studentska anketa.