Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Sanja | 120 |
0 |
60 |
Cilj je kolegija prepoznavanje, analiziranje i interpretiranje hibridnih funkcionalnih stilova u hrvatskoj postmodernističkoj književnosti u kulturnom kontekstu, posebno u kontekstu medijske kulture.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Kolegij iz perspektive sekundarnih funkcionalnih stilova (reklamni, esejistički, stripovni/crtački, scenaristički, retorički) iščitava, odnosno analizira i interpretira hrvatsku postmodernističku pjesničku, proznu i dramsku produkciju, i to u kontekstu i komparaciji s kulturnim, napose medijskokulturnim kontekstom. Književni su predlošci tekstovi: u studiji s antologijom Pogo i tekst Gorana Rema, u pregledu hrvatskoga pjesništva 1980-ih i 1990-ih Strast razlike, tamni zvuk praznine Branka Čegeca i Miroslava Mićanovića, u studiji s antologijom Isto i različito Sanjina Sorela te tekstovi u antologijama Tko govori, tko piše Jagne Pogačnik (proza) i Odbrojavanje Lea Rafolta (drama). Teorijsko-stilističke reference radovi su Marine Katnić-Bakaršić, Josipa Silića, Ive Škarića, Gorana Rema, Krešimira Bagića, Sanjina Sorela, Tvrtka Vukovića, Lea Rafolta, Dietricha Schwanitza, Elme Tataragić, Hrvoja Turkovića, Malcolma Barnarda, Jeana Baudrillarda, Davida Bordwella, Umberta Eca, Dicka Hebdigea, Jean-Pierrea Le Goffa, Johna Storeya i dr.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje multimedija i mreža |
slušanje, pisanje, usmeno izlaganje | opisati stilska obilježja hibridnih funkcionalnih stilova | usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža samostalni zadatci seminar mentorski rad |
slušanje, pisanje, usmjereno proučavanje predložaka, samostalna pisana analiza i interpretacija, samostalna usmena analiza i interpretacija | stilistički interpretirati književne tekstove hrvatske postmoderne iz perspektive stilistike hibridnih funkcionalnih stilova | aktivnost u nastavi (pisani zadatci) pisani seminarski rad usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža samostalni zadatci |
slušanje, pisanje, usmjereno pisano proučavanje predložaka , usmeno izlaganje | povezati stilistiku književnih tekstova, s elementima hibridnih funkcionalnih stilova, i kulturni kontekst, posebice kontekst medijske kulture | aktivnost u nastavi (pisani zadatci) usmeni ispit |
multimedija i mreža samostalni zadatci seminar |
usmjereno pisano proučavanje predložaka, samostalna pisana analiza i interpretacija | analitičko-interpretacijski usporediti funkcionalnostilska obilježja književnih i drugomedijskih tekstova | aktivnost u nastavi (pisani zadatci) pisani seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Seminarski rad | 1,6 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito i aktivno praćenje nastave, izrada seminarskoga rada i usmeni ispit.
Studentska anketa