Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Jukić, Sanja | 120 |
0 |
60 |
Cilj je kolegija prepoznavanje, analiziranje i klasificiranje medijske konstitutivnosti lirskoga subjekta u slavonskom ženskom pjesništvu, na dijakronijskoj i sinkronijskoj razini.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Kolegij iz teorijsko-stilističke perspektive istražuje i tumači obilježja i obličja medijskoga subjekta u slavonskom ženskom pjesništvu, na dijakronijskoj i sinkronijskoj razini te uvažavajući povijesno uvjetovane mijene medijskokulturnoga konteksta. Književni su predlošci pjesnički tekstovi slavonskih autorica od 19. stoljeća do danas, a teorijsko-stilističke reference radovi su Gorana Rema, Vjekoslava Bobana, Sanjina Sorela, Krešimira Bagića, Tvrtka Vukovića, Tee Benčić, Dunje Detoni Dujmić, Andree Zlatar, Helene Sablić Tomić, Gordane Bosanac, Scotta Bukatmana, Donalda Halla, Hansa Beltinga, Judith Butler, Stuarta Halla, Teda Polhemusa i dr.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje multimedija i mreža |
govorenje (usmeno izlaganje) | opisati stilska obilježja medijskog subjekta | usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža samostalni zadatci seminar mentorski rad |
usmjereno proučavanje predložaka, samostalna pisana analiza i interpretacija, samostalna usmena analiza i interpretacija | razlikovati tipove medijskog subjekta na temelju analize i interpretacije konkretnih pjesničkih predložaka, a s obzirom na povijesno uvjetovane mijene konteksta medijske kulture | aktivnost u nastavi (pisani zadatci) pisani seminarski rad usmeni ispit |
predavanje samostalni zadaci |
usmjereno pisano proučavanje predložaka , govorenje (diskutiranje) | utvrditi stilska obilježja i međusobne razlike pjesništva unutar predmetnoga korpusa s obzirom na strukturu medijskoga subjekta | aktivnost u nastavi (pisani zadatci) usmeni ispit |
predavanje | govorenje (diskutiranje) | objasniti utjecaj rodne određenosti korpusa na značajke medijskoga subjekta, s obzirom na povijesnu perspektivu | usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Seminarski rad | 1,6 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito i aktivno praćenje nastave, izrada seminarskoga rada i usmeni ispit.
studentska anketa