Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Trojan, Ivan | 120 |
0 |
60 |
Upoznati studente s dramatikama slavonskih autora u kontekstu novije hrvatske književnosti. Od Ilije Okrugića Sremca preko Srđana Tucića i Josipa Kosora pa sve do Davora Špišića i Lydie Scheuermann Hodak. Nadalje, prikazati temeljna polazišta pri prikazu povijesti slavonskih kazališta u njegovoj želji reaktualizacije minuloga kazališnog čina uz pomoć dramskog teksta i načina i prostora njegova scenskog utjelovljenja pred publikom. S tim u vidu teži se sintetskoj prikazbi slavonskoga kazališnog života od konca 19. stoljeća pa sve do temeljnih smjernica suvremenog razdoblja hrvatskog glumišta. Posebnu pozornost privući će stilski pluralizam hrvatske kazališne (i dramske) moderne unutar kojeg je utemeljena druga nacionalna kazališna kuća u Osijeku 1907. godine baš kao i suvremeni slavonski dramski i kazališni izričaj.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje grupna rasprava |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | prepoznati slavonske dramatičare i kvalitativno ih pozicionirati unutar konteksta hrvatske dramske književnosti | aktivnost na nastavi pisani ispit usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | opisati raznolikost žanrovskih određenja slavonskoga dramskog teksta | aktivnost na nastavi pisani ispit usmeni ispit |
predavanje grupna rasprava mentorski rad seminarsko izlaganje samostalni zadatci |
slušanje, pisanje, analiza literature, istraživanje | analizirati slavonske dramske tekstove u skladu s recentnim dosezima dramatologije | aktivnost na nastavi seminarski rad usmeni ispit esej |
predavanje grupna rasprava |
slušanje, pisanje, govorenje (diskutiranje) | prepoznati suvremeni repertoar slavonskih teatara | aktivnost na nastavi pisani ispit usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Usmeni ispit, Esej
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Pismeni ispit | 1,5 | 0% |
Usmeni ispit | 1,5 | 0% |
Esej | 0,6 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena aktivnosti u nastavi, ocjena eseja te ocjena iz završnoga pisanoga i usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz eseja, 10% konačne ocjene čini ocjena aktivnosti studenta u nastavi, a ocjene iz završnoga pisanoga i usmenog ispita čine po 35% konačne ocjene.
Redoviti dolazak i aktivno sudjelovanje u svim oblicima nastave.
Studnetska anketa.