Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Liović, Marica | 4 |
0 |
2 |
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Jakov Bunić, De raptu Cerberi i grčka mitologija
Vergilijanski ep
Torquato Tasso, Oslobođeni Jeruzalem i Ivan Gundulić, Osman
Matija Antun Relković, Satir iliti divji čovik i francusko prosvjetiteljstvo
Sveta Rožalija i tradicija srednjovjekovnih žanrova
Intertekstualno čitanje Izgubljenog raja Johna Miltona
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje, heuristički razgovor | opisati razvojni put žanra u povijesnome slijedu | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, heuristički razgovor | objasniti temeljne karakteristike epa kao žanra | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, heuristički razgovor, govorenje (diskutiranje) | objasniti razliku između epa, epilija, epske pjesme i poeme | usmeni ispit |
mentorski rad | čitanje, konzultiranje stručne literature, heuristički razgovor, govorenje diskutiranje) | izdvojiti dodirne točke između najutjecajnijih epova svjetske te hrvatske književnosti | usmena prezentacija |
seminar mentorski rad |
razgovor, prikupljanje podataka za odabranu temu, istraživanje, čitanje, kritičko razmišljanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje), demonstracija | samostalno analizirati ep | usmena prezentacija seminarskoga rada pisani seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
Seminarski rad | 0,6 | 0% |
Usmeni ispit | 3 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 30% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada, a 70% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Studenti su obvezni redovito pohađati predavanja i seminarsku nastavu, aktivno sudjelovati u nastavi, pročitati i analizirati najmanje pet epova (predloženi književni predlošci), pripremiti i prezentirati seminarski rad.
Lektira:
Studentska anketa