Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Dragun, Dragica | 4 |
0 |
2 |
Cilj je kolegija definiranje klasičnog te prepoznavanje, analiziranje i interpretiranje klasičnog u hrvatskoj i svjetskoj dječjoj književnosti.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Uvodni dio kolegija posvećen je pitanjima klasičnoga u dječjoj književnosti, bavi se Eliotovim pitanjem univerzalnoga i relativnog klasika. Uzorno se iščitava, analizira i interpretira u kontekstu svjetske i hrvatske dječje književnosti. Književni su predlošci djela C. Peraullta, H. C. Andersena, braće Grimm, L. Carrolla, O. Wildea, F. Molnara, E. Kästnera, A. Lindgren te J. Truhelke, I. Brlić-Mažuranić, M. Lovraka, M. Matošeca, I. Kušana, H. Hitreca, G. Viteza, Z. Baloga, P. Kanižaja, S. Škrinjarić, A. Gardaša.
predavanja, seminari i radionice, mentorski rad, samostalni zadatci
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje | slušanje, pisanje | opisati obilježja univerzalnog i relativnog klasika | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje | interpretirati književne tekstove iz perspektive klasičnog | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, razmišljanje | primijeniti teorije suvremene kritike pri analizi književnih tekstova | usmeni ispit |
predavanje | slušanje, pisanje, razmišljanje, govorenje (diskutiranje) | analitičko-interpretacijski usporediti obilježja hrvatskih i svjetskih dječjih klasika | usmeni ispit |
seminar samostalni zadaci mentorski rad |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje) | napisati znanstveni rad/referat u skladu s načelima akademskog pisma | pisani rad |
Aktivnost u nastavi, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 0% |
Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 50% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskoga rada, a 50% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito i aktivno praćenje nastave, izrada seminarskoga rada i usmeni ispit.
Studentska anketa