| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
zimski |
izborni |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Oklopčić, Biljana | 8 |
0 |
3 |
Cilj kolegija popularno je i kanonsko iščitavanje romanse. Predmet na taj način osposobljava studente za bolje razumijevanje žanra romanse te ih uči kulturalno i rodno je analizirati.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Kolegij proučava žanr romanse iščitavanjem teorije romanse i teorije roda u kontekstu kanonske i popularne književnosti 19. i 20. stoljeća. Autori/ce kanonske romanse čija će djela biti osnovom istraživačko-analitičkog procesa su Herman Melville, Nathaniel Hawthorne, Jane Austen i Charlotte Bronte. »Popularna« romansa svoje predstavnike naći će u Mariji Jurić Zagorki i Georgette Heyer. Postmodernu romansu približit će romani Johna Fowlesa i A. S. Byatt. Kolegij je teorijski utemeljen na kritičkoj praksi Northropa Fryea, Jacquesa Derride, Diane Elam, Fredrica Jamesona, Richarda Chasea, Janice Radway i dr.
predavanja, seminari i radionice, multimedija i mreža, samostalni zadatci
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
| predavanje seminar |
slušanje, pisanje, razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | definirati obilježja i strukturne elemente romanse u njezinu kanonskom i popularnom obliku | usmeni ispit |
| predavanje seminar multimedija i mreža |
slušanje, pisanje, gledanje, razmišljanje, govorenje (usmeno izlaganje) | demonstrirati sposobnosti književnokritičkog promišljanja i interpretacije pročitanih književnih djela iz perspektive teorije roda i romanse | usmeni ispit |
| predavanje seminar |
slušanje, pisanje, razmišljanje, javni govor, govorenje (usmeno izlaganje) | primijeniti ideje teorije romanse/roda pri analizi književnih tekstova | usmeni ispit |
| seminar samostalni zadatci |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje) | demonstrirati vještine pisanoga i usmenog izražavanja u okvirima tematike zadane predmetom | usmeni ispit pisani seminarski rad/referat |
| seminar samostalni zadatci |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, razmišljanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje) | napisati znanstveni rad/referat u skladu s moralnim i etičkim načelima akademske zajednice | pisani seminarski rad/referat |
Aktivnost u nastavi, Istraživanje, Referat, Usmeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 1 | 0% |
| Istraživanje | 0,3 | 0% |
| Referat | 1,7 | 0% |
| Usmeni ispit | 2 | 0% |
U oblikovanju ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz referata i ocjena iz završnoga usmenog ispita: 20% konačne ocjene čini ocjena iz referata, a 80% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi, referat, usmeni ispit.
Lektira
Studentska anketa