Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Rem, Goran | 120 |
0 |
105 |
Ciljevi nastave kolegija Hrvatsko pjesništvo trećeg tisućljeća su: stjecanje teorijskih znanja o tekstualnim poetikama u korpusu pjesništva nastalog u kontekstu nastupa trećeg tisućljeća. Nastava izvodi tipologiju analize i interpretacije pjesničkoga, ali i estetskog teksta uopće, pošto je pjesništvo, ekonomijom forme, u internetovskoj i računalnoj pismenosti i kulturi i njihovim izvedenicama, ostalo najsposobnije samostalno funkcionirati i medijski reflektirati vlastitost.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Kolegij obuhvaća sljedeće teme:
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje multimedija i mreža samostalni zadatci |
usmjerena usmena analiza predložaka, usmjerena pisana analiza predložaka, usmena prezentacija gradiva | poznavati temeljnu poetičku terminologiju, povijest budućnosti poetskog teksta, njegovu stratešku vremeplovnost |
aktivnost u nastavi kontinuirana provjera znanja usmeni ispit |
predavanje multimedija i mreža seminari i radionice mentorski rad |
samostalna pisana analiza i interpretacija predložaka, usmena prezentacija gradiva | razumjeti teorijsku razliku između moderniteta i postmoderniteta kao i njihovih nastavaka te razumjeti kulturalnu nužnost njihove reinterpretacije u analizi i interpretaciji prakse pjesničkog teksta |
esej usmeni ispit |
predavanje samostalni zadatci seminari i radionice mentorski rad |
usmjerena pisana analiza predložaka, samostalna pisana analiza i interpretacija predložaka, usmena prezentacija gradiva | prepoznavati sličnosti i razlike iscrpljenih i obnovljenih poetika te promjene stanja subjekta | aktivnost u nastavi kontinuirana provjera znanja esej seminarski rad usmeni ispit |
samostalni zadatci seminari i radionice mentorski rad |
samostalno rješavanje zadanih problemskih pitanja, samostalna pisana analiza i interpretacija predložaka | primijeniti stečena znanja u samostalnoj pisanoj i usmenoj analizi poetskih tekstova, aktivna spram svih drugih poetika, pa i književnih vrsta, moderniteta i postmoderniteta |
kontinuirana provjera znanja seminarski rad |
seminari i radionice terenska nastava mentorski rad |
usmena i pisana analiza primjera iz neposrednog društveno-kulturalnoga konteksta, usmena prezentacija gradiva | povezati strukturne značajke i tipološke obrasce u razumijevanju analiziranog predloška, s povijesnom tekstualnošću društveno-kulturalnog konteksta, odnosno u tekstualnim strukturama pjesničkoga teksta odčitavati kulturnu zahtjevnost i aktivnu kultivirajuću potenciju |
aktivnost u nastavi esej seminarski rad usmeni ispit |
Aktivnost u nastavi, Esej, Kontinuirana provjera znanja, Seminarski rad, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0,9 | 0% |
Esej | 0,8 | 0% |
Kontinuirana provjera znanja | 0,8 | 0% |
Seminarski rad | 0,8 | 0% |
Usmeni ispit | 0,7 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena iz seminarskog rada, eseja te ocjena iz završnoga usmenog ispita: 40% konačne ocjene čini ocjena iz seminarskog rada i eseja, a 60% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga usmenog ispita.
Redovito pohađanje i aktivno praćenje nastave, kontinuirano izvršavanje zadataka vezanih uz nastavno gradivo, izrada seminarskih radova, istraživanje zadanih poetološko-stilskih fenomena, izrada eseja i usmeni ispit.
Studentska anketa.