Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Erl Šafar, Marija | 15 |
0 |
0 |
|
Lubina, Tihana | 0 |
0 |
30 |
Upoznati studente s poslovanjem školskih i specijalnih knjižnica u kontekstu građe, službi i usluga koji se mogu organizirati za korisnike te s načinima upravljanja školskim i specijalnim knjižnicama.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Povijesni pregled razvoja školskih i specijalnih knjižnica u svijetu. Uloga školskih knjižnica u obrazovanju. Zadaće, zbirke i usluge u školskim i specijalnim knjižnicama. Organizacija poslovanja u školskim i specijalnim knjižnicama. Suradnja školskih i specijalnih knjižnica s drugim informacijskim ustanovama. Upravljanje u školskim i specijalnim knjižnicama. Školske i specijalne knjižnice u Republici Hrvatskoj.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
---|---|---|---|
predavanje | slušanje izlaganja | razumjeti i tumačiti razvoj i djelovanje školskih i specijalnih knjižnica | pismeni ispit |
predavanje | slušanje izlaganja | razumjeti i tumačiti obilježja zbirki, službi i usluga u školskim i specijalnim knjižnicama | pismeni ispit |
predavanje, seminarska izlaganja | slušanje izlaganja, samostalna upotreba literature, rasprava | razumjeti i tumačiti poslovanje školskih i specijalnih knjižnica | pismeni ispit, seminarski rad |
predavanje, seminarska izlaganja | slušanje izlaganja, samostalna upotreba literature, rasprava | razumjeti i tumačiti upravljanje u školskim i specijalnim knjižnicama | pismeni ispit, seminarski rad |
Pismeni ispit, Seminarski rad
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pismeni ispit | 1,4 | 50% |
Seminarski rad | 1,5 | 50% |
Iz pojedinih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 200 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 110 ocjenskih bodova ili 55% ocjene (60 bodova na završnom ispitu i 50 bodova na seminarskom radu).
Student može ostvariti sljedeći maksimalan broj ocjenskih bodova: 100 bodova za završni ispit i 100 bodova za seminarski rad. Elementi vrednovanja seminarskog rada su sljedeći: jasno i koherentno predstavljanje sadržaja (maksimalno 60 bodova), relevantni izvori (maksimalno 20 bodova), organizacija teksta (maksimalno 10 bodova), jezik i stil (maksimalno 10 bodova).
Skala je ocjenjivanja sljedeća: 110-125 ocjenskih bodova (55%-62%) = dovoljan (2), 126-159 ocjenskih bodova (63%-79%) = dobar (3), 160-179 ocjenskih bodova (80%-89%) = vrlo dobar (4), 180-200 ocjenskih bodova (90%-100%) = izvrstan (5).
Student ostvaruje pravo na potpis u slučaju ispunjavanja dvaju preduvjeta: (1) mora pohađati 70% nastave i (2) mora na vrijeme predati seminarski rad. Studenti koji to ne učine dužni su sljedeće akademske godine ponovno upisati i odslušati kolegij. Plagiranje seminarskih radova se kažnjava s 0 ocjenskih bodova, a prepisivanje tijekom ispita se kažnjava oduzimanjem ispita, dobivanjem 0 ocjenskih bodova te pokretanjem stegovnog postupka.
Baza podataka o prisustvovanju nastavi, obavljenim zadatcima, pročitanoj literaturi i aktivnosti studenata; upitnik.