Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Pedagogija i kultura suvremene škole | 2.g. |
ljetni |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Hrvatić, Neven | 180 |
0 |
0 |
Upoznati specifičnosti socijalne i inkluzivne pedagogije u suvremenoj postmodernističkoj teoriji i praksi.
Upoznati diferencirane modalitete istraživačkog rada i pedagoškog tretmana rada s učenicima koji nalažu specifičan pedagoški korpus aktivnosti i postupaka.
Specifičnosti istraživanja područja diferencijalne pedagogije. Pedagoška trihotomija poremećaja u ponašanju: fenomenologija, etiologija i prevencija. Komorbiditet oblika rizičnih ponašanja. Daroviti učenici - mogućnosti i ograničenja socijalno-pedagoških intervencija. Sustav socijalno-devijantnih osoba i socijalnog okruženja, specifičnosti inkluzije.
predavanja, samostalni zadatci, konzultacije
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Usmeni ispit | 0 | 0% |
Pratiti stranu pedagošku periodiku te prezentirati dva do tri članka, na dvama različitim stranim jezicima iz područja i sadržaja kolegija.
Napredovanje tijekom studija. Sudjelovanje u istraživanjima. Nastupi na stručnim i znanstvenim skupovima. Publiciranje radova u pedagoškoj periodici.