Diferencijalna pedagogija

 

Naziv kolegija:
Diferencijalna pedagogija
Šifra ISVU:
Šifra MOZVAG:
DSPI07
ECTS:
3
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:

Studij
Godina
Semestar
Status
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Pedagogija i kultura suvremene škole
2.g.
ljetni
izborni

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Hrvatić, Neven
180
0
0

 

Ciljevi i zadaci:

Upoznati specifičnosti socijalne i inkluzivne pedagogije u suvremenoj postmodernističkoj teoriji i praksi.

Ishodi učenja:

Upoznati diferencirane modalitete istraživačkog rada i pedagoškog tretmana rada s učenicima koji nalažu specifičan pedagoški korpus aktivnosti i postupaka.

Sadržaj predmeta:

Specifičnosti istraživanja područja diferencijalne pedagogije. Pedagoška trihotomija poremećaja u ponašanju: fenomenologija, etiologija i prevencija. Komorbiditet oblika rizičnih ponašanja. Daroviti učenici - mogućnosti i ograničenja socijalno-pedagoških intervencija. Sustav socijalno-devijantnih osoba i socijalnog okruženja, specifičnosti inkluzije.

   

Vrste izvođenja nastave:

predavanja, samostalni zadatci, konzultacije

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Usmeni ispit

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni
Aktivnost u nastavi 0 0%
Pohađanje nastave 0 0%
Usmeni ispit 0 0%

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

 

 

Obavezna literatura:

  1. McCord, J.,Tremblay, R.E. (Eds), Preventing Antisocial Behavior; Interventions from Birth through  Adolescence. New York, London: The Guilford Press, 1992.
  2. Pivac, J. (2009), Izazovi školi. Zagreb: Školska knjiga.
  3. Previšić, V., (ur.), Kurikulum: teorije, metodologija, sadržaj struktura. Zagreb, 2007.
  4. Uzelac, S., Bouillet, D. (2007), Osnove socijalne pedagogije. Zagreb: Školska knjiga. 

Dopunska literatura:

Pratiti stranu pedagošku periodiku te prezentirati dva do tri članka, na dvama različitim stranim jezicima iz područja i sadržaja kolegija.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Napredovanje tijekom studija. Sudjelovanje u istraživanjima. Nastupi na stručnim i znanstvenim skupovima. Publiciranje radova u pedagoškoj periodici.

Ostale informacije: