Didaktički standardi odgoja, obrazovanja i nastave

 

Naziv kolegija:
Didaktički standardi odgoja, obrazovanja i nastave
Šifra ISVU:
Šifra MOZVAG:
DSP301
ECTS:
5
Jezik izvođenja:
hrvatski
Preduvjeti upisa:
Odsjek:

Studij
Godina
Semestar
Status
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Pedagogija i kultura suvremene škole
2.g.
zimski
obavezan

Nastavnik
Nositelj
P
V
S
Bognar, Ladislav
240
0
0
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
0
0
0

 

Ciljevi i zadaci:

Afirmirati suvremene didaktičke pristupe u nastavi i tako doprinijeti podizanju kvalitete nastave s posebnim naglaskom na kreativnosti u nastavi.

Ishodi učenja:

Sudionici će biti osposobljeni za suvremeno izvođenje nastave, korištenje sustava Moodle te kreiranje nastave kao organiziranog učenja.

Sadržaj predmeta:

  1. Različite teorijske orijentacije u didaktici
  2. Humanistički pristup nastavi
  3. Stanje i problemi nastave
  4. Kreativnost u nastavi
  5. Kvaliteta nastave

Vrste izvođenja nastave:

predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, mentorski rad, samostalni zadatci, konzultacije

Povezivanje ishoda učenja, nastavnih metoda i procjena ishoda učenja:

 

 

Obveze i praćenje rada studenta:

Način vrednovanja i ocjenjivanja:

Elementi praćenja i provjeravanja:

Element
Opterećenje u ECTS
Udio u ocjeni

 

Način oblikovanja konačne ocjene:

Primjer izračunavanja ocjene:

Ostale informacije relevantne za praćenje i vrednovanje studenta:

 

 

Obavezna literatura:

  1. Bognar, L., Matijević, M.. (2005): Didaktika, Školska knjiga, Zagreb.
  2. Cindrić, M., Miljković, D.; Strugar, V.,(2010.) Didaktika i kurikulum, Zagreb: IEP-D2.
  3. Didaktičke teorije (1992): (ured. Gudjons et.al.), Zagreb: Educa.
  4. Fry, H., Ketteridge, S., Marshall, S. (2003): Handbook For Teaching & Learning In Higher Education, Bell & Bain  Limited, Glasgow.
  5. Kiper, H., Mischke,W., (2008): Uvod u opću didaktiku, EDUCA, Zagreb.
  6. Meyer,H., (2005): Što je dobra nastava?, EruditA, Zagreb.

Dopunska literatura:

  1. Delors, J., (1998): Učenje: blago u nama, Zagreb, Educa.
  2. Desforges, C., (2001): Uspješno učenje i poučavanje: psihologijski pristupi, Educa, Zagreb.
  3. Dryden, G., Vos, J., (2001): Revolucija u učenju. Zagreb: Educa.
  4. Marzano, J. R., Pickering, J. D., Pollock, E. J., (2006): Nastavne strategije, Zagreb: Educa.
  5. Terhart, E., (2001), Metode poučavanja i učenja, Educa, Zagreb.

 

Načini praćenja kvalitete koji osiguravaju razvoj znanja, vještina i kompetencija:

Na početku kolegija ispitivanje interesa i potreba polaznika, formativna evaluacija nakon svakog bloka nastave, završna anketa.

Ostale informacije: