Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Pedagogija i kultura suvremene škole | 2.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Bognar, Ladislav | 240 |
0 |
0 |
|
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna | 0 |
0 |
0 |
Afirmirati suvremene didaktičke pristupe u nastavi i tako doprinijeti podizanju kvalitete nastave s posebnim naglaskom na kreativnosti u nastavi.
Sudionici će biti osposobljeni za suvremeno izvođenje nastave, korištenje sustava Moodle te kreiranje nastave kao organiziranog učenja.
predavanja, seminari i radionice, obrazovanje na daljinu, multimedija i mreža, mentorski rad, samostalni zadatci, konzultacije
2. 1. Nastavna aktivnost |
2. 2. Aktivnost studenta |
2. 3. Ishod učenja | 2. 4. Metoda procjene |
---|---|---|---|
predavanje, heuristički razgovor, rasprava |
usmjereno slušanje, samostalna analiza literature, aktivno sudjelovanje u raspravi |
utvrditi relevantne činjenice o povijesti hrvatskih zemalja pod osmanskom vlašću |
kontinuirana provjera znanja, aktivnost na nastavi, esej |
predavanje, seminarsko izlaganje, heuristički razgovor |
usmjereno slušanje usmeno izlaganje aktivno sudjelovanje u raspravi |
usporediti obilježja povijesnog razvoja hrvatskih pokrajina pod osmanskom vlašću s obilježjima razvoja drugih hrvatskih pokrajina |
aktivnost na nastavi, esej |
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|
Na početku kolegija ispitivanje interesa i potreba polaznika, formativna evaluacija nakon svakog bloka nastave, završna anketa.