Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Pedagogija i kultura suvremene škole | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna | 240 |
0 |
0 |
Analizirati i vrednovati funkciju škole u različitim teorijama i društvima; njezin pedagoški i organizacijski ustroj; odgojno-obrazovni proces; makro- i mikrostrukturu; kurikulumske i razvojne smjernice; njezinu kulturu i odnose koji vladaju u njoj; prilagodbe i različitosti unutar škole; cjeloživotno učenje i, s toga gledišta, kvalitetu škole kao odgojno-obrazovne ustanove.
Studenti će samostalno planirati, razvijati i vrednovati teorijska, pedagoška i organizacijska pitanja škole, poticajno okruženje za učenje i alternativne pristupe školi, razvojne smjernice školskog kurikuluma, cjeloživotno učenje i različitosti unutar škole te učinkovitost i kvalitetu škole.
Teorije i funkcije škole (retrospektiva, sadašnje stanje i perspektiva). Škola i društveno okruženje – nove paradigme i izazovi školi. Alternativne škole. Pedagoški i organizacijski ustroj škole. Odgoj, obrazovanje i nastava. Socijalizacija, motivacija i kreativnost (podrška učenicima). Školski program i kurikulum. Integrirane/kroskurikulumske teme. Učenici s posebnim potrebama. Kultura škole i školskih odnosa. Škola i cjeloživotno obrazovanje. Unutarnje i vanjsko vrednovanje škole.
predavanja, samostalni zadatci, konzultacije
Esej, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Esej | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Usmeni ispit | 0 | 0% |
Aktivnosti studenata na nastavi, projektni zadaci, prezentacije studenata i publiciranje radova.