Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Pedagogija i kultura suvremene škole | 1.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Previšić, Vlatko | 240 |
0 |
0 |
Upoznati filozofiju, teorije i strukturu kurikuluma kao optimalnog puta suvremene organizacije odgoja i obrazovanja polazeći od postavljanja cilja, programskih sadržaja, nastavne tehnologije te vrednovanja učinaka kao ishodišnih kompetencija učenja.
Upoznati različite teorije kurikuluma; metodologiju njegove teorijske analize i sinteze sadržaja; primjenjivost u strukturiranju kurikuluma na različitim instancama, područjima i predmetima učenja.
Kurikulum kao znanstvena pedagoška kategorija: pojmovno-kategorijalni i terminološki aparat. Sadržajna i teorijska višeslojnost. Teorije kurikuluma kao novo usustavljivanje znanja, nastavnih sadržaja, organizacije nastave, novih izvora i metoda rada, didaktike socijalne komunikacije, poduzetničke i humanističke kompetencije. Kurikulum kao „pedagoška otvorena knjiga“, nov „paket znanja“ i načina kako s njime živjeti te profesionalno djelovati. Kurikulum: otvorena pitanja, nedoumice i dvojbe.
predavanja, samostalni zadatci, konzultacije
Aktivnost u nastavi, Pohađanje nastave, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Usmeni ispit | 0 | 0% |
Pratiti stranu pedagošku periodiku te prezentirati dva do tri članka na dva različita strana jezika iz područja i sadržaja kolegija.
Napredovanje tijekom studija. Sudjelovanje u istraživanjima. Nastupi na stručnim i znanstvenim skupovima. Publiciranje radova u pedagoškoj periodici.