Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Pedagogija i kultura suvremene škole | 1.g. |
zimski |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Previšić, Vlatko | 240 |
0 |
0 |
|
Irović, Stanislava | 240 |
0 |
0 |
Cilj je i zadaća ovoga kolegija uvesti studente u aktualna stanja i nagnuća u suvremenoj pedagogiji; njezine razvojne dvojbe i probleme te utjecaj na temeljna polazišta prema drugim kolegijima ovoga doktorskog studija.
Student će znati i usvojiti ključne odrednice suvremene pedagogije; njezine teorijske postavke; interdisciplinarnu znanstvenu umreženost i unutarnju strukturnu složenost.
Društveni obzori i izazovi suvremenoj pedagogiji (postmoderna, globalizacija, multikulturalizam, nove tehnologije i pismenosti, bioetika...). Pedagogijske teorijske dileme: pojam teorije i svrhe; sukob novih paradigmi; otvoreni znanstveni sustav; inter-, multi- i transdisciplinarni znanstveni dijalog; alternativne pedagoške ideje; metodologijske kontroverze; diferencijalne znanstvene discipline. Suvremena pedagogijska znanost i odgojno-obrazovna stvarnost.
predavanja, samostalni zadatci, konzultacije
Pohađanje nastave, Aktivnost u nastavi, Usmeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Pohađanje nastave | 0 | 0% |
Aktivnost u nastavi | 0 | 0% |
Usmeni ispit | 0 | 0% |
Prezentirati u nastavi članak objavljen u inozemnoj pedagoškoj periodici iz područja i sadržaja kolegija.
Aktivnosti studenata kroz nastavu; sudjelovanje u nastavnim projektima; aktivni nastupi na stručnim skupovima i publiciranje radova.