Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
zimski |
izborni |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Rafolt, Leo | 120 |
0 |
105 |
Cilj je kolegija osposobiti polaznike za samostalno istraživanje u širokom interdisciplinarnom polju književne antropologije, odnosno uvesti ih i osvijestiti za neke temeljne probleme književnoantropološke hermeneutike u kontekstu srodnih joj disciplina.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Polaznici će se upoznati s interdisciplinarnom smjesom koja se u suvremenom teorijskom diskurzu društveno-humanističkih disciplina najčešće naziva književnom antropologijom, a nastaje na sjecištu inače razdvojenih sustava filologije, antropologije i različitih kulturalno (kulturološki) usmjerenih studija. Predstavit će se zajednički izvori takve discipline, ponajprije oni »teorijski«, dakle folkloristika, etnologija (etnografija) i kulturalna antropologija s jedne i estetika recepcije Hansa Roberta Jaussa s druge strane. Nakon teorijskog uvoda eksplicirat će se glavni problemi i točke interesa književne antropologije i njoj srodnih, često nacijepljenih teorijsko-interpretativnih modela.
predavanja, seminari i radionice
Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
predavanje |
slušanje, bilježenje, problemsko razmišljanje, kritičko zaključivanje | definirati opseg i problematične točke discipline | usmeni ispit |
seminar mentorski rad |
pisanje, javno izlaganje, uobličavanje teorijskih koncepata, problematizacija usvojenih koncepata | pisati književnoantropološke teorijske koncepte u širem književnoteorijskom i kulturnoteorijskom kontekstu | pisani problemski seminarski rad |
predavanje | slušanje, bilježenje, problemsko razmišljanje, kritičko zaključivanje | izdvojiti najutjecajnije predstavnike discipline i diskutirati o njihovu prinosu književnoj antropologiji | usmeni ispit |
seminar mentorski rad |
pisanje, javno izlaganje, uobličavanje teorijskih koncepata, problematizacija usvojenih koncepata | analizirati književne predloške u interpretativnom ključu književne antropologije | pisani problemski seminarski rad |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Aktivnost u nastavi | 1 | 0% |
Pismeni ispit | 4 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz pisanog ispita: 100% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Redovito pohađanje nastave, sudjelovanje u seminarskim raspravama, čitanje propisane literature.
Studentska anketa