| Studij | Godina  | 
                            Semestar  | 
                            Status  | 
                        
|---|---|---|---|
| POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g.  | 
                            zimski  | 
                            izborni  | 
                        
| Nastavnik | Nositelj  | 
                                P  | 
                                V  | 
                                S  | 
                            
|---|---|---|---|---|
| Rafolt, Leo | 120  | 
                                0  | 
                                105  | 
                           	
Cilj je kolegija osposobiti polaznike za samostalno istraživanje u širokom interdisciplinarnom polju književne antropologije, odnosno uvesti ih i osvijestiti za neke temeljne probleme književnoantropološke hermeneutike u kontekstu srodnih joj disciplina.
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Polaznici će se upoznati s interdisciplinarnom smjesom koja se u suvremenom teorijskom diskurzu društveno-humanističkih disciplina najčešće naziva književnom antropologijom, a nastaje na sjecištu inače razdvojenih sustava filologije, antropologije i različitih kulturalno (kulturološki) usmjerenih studija. Predstavit će se zajednički izvori takve discipline, ponajprije oni »teorijski«, dakle folkloristika, etnologija (etnografija) i kulturalna antropologija s jedne i estetika recepcije Hansa Roberta Jaussa s druge strane. Nakon teorijskog uvoda eksplicirat će se glavni problemi i točke interesa književne antropologije i njoj srodnih, često nacijepljenih teorijsko-interpretativnih modela.
predavanja, seminari i radionice
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene | 
| predavanje | 
			slušanje, bilježenje, problemsko razmišljanje, kritičko zaključivanje | definirati opseg i problematične točke discipline | usmeni ispit | 
| seminar mentorski rad  | 
			pisanje, javno izlaganje, uobličavanje teorijskih koncepata, problematizacija usvojenih koncepata | pisati književnoantropološke teorijske koncepte u širem književnoteorijskom i kulturnoteorijskom kontekstu | pisani problemski seminarski rad | 
| predavanje | slušanje, bilježenje, problemsko razmišljanje, kritičko zaključivanje | izdvojiti najutjecajnije predstavnike discipline i diskutirati o njihovu prinosu književnoj antropologiji | usmeni ispit | 
| seminar mentorski rad  | 
			pisanje, javno izlaganje, uobličavanje teorijskih koncepata, problematizacija usvojenih koncepata | analizirati književne predloške u interpretativnom ključu književne antropologije | pisani problemski seminarski rad | 
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit
| Element | Opterećenje u ECTS  | 
                             Udio u ocjeni  | 
                        
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 1 | 0% | 
| Pismeni ispit | 4 | 0% | 
U oblikovanju konačne ocjene uzima se u obzir ocjena iz pisanog ispita: 100% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Redovito pohađanje nastave, sudjelovanje u seminarskim raspravama, čitanje propisane literature.
Studentska anketa