| Studij | Godina |
Semestar |
Status |
|---|---|---|---|
| POSLIJEDIPLOMSKI SVEUČILIŠNI STUDIJ Književnost i kulturni identitet | 1.g. |
zimski |
izborni |
| Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
|---|---|---|---|---|
| Nemec, Krešimir | 120 |
0 |
105 |
Uputiti studente u jednu od temeljnih disciplina poetike. Pokazati promjenljiva mjerila u klasifikaciji književnosti i s obzirom na povijesno razdoblje i s obzirom konceptualni okvir razvrstavanja. Pokazati kako različiti kriteriji klasifikacije rađaju svojevrsna »problemska polja« u genologiji (npr. forma – sadržaj, fikcija – nefikcija, mimesis – antimimesis).
Nakon uspješno završenoga kolegija studenti će moći:
Odrediti tipove i modele klasifikacije književnosti na generičke entitete (rodovi, vrste, podvrste, žanrovi itd.). Pokazati razlike između a) normativnih, b) deskriptivnih i c) strukturno-funkcijskih klasifikacija i poetičkih načela na kojima se njihovo razvrstavanje temelji. Pokazati kako se generički entiteti identificiraju u pojedinim književnim (odnosno književno-filozofskim) sustavima u dijakronijskom nizu (Aristotel, Hegel, Staiger, Frye, Kayser, Hirsch, Novi historicizam). Utvrditi aporije unutar pojedinih genoloških sustava i njima pridruženih poetika. Analizirati hrvatsku genološku tradiciju i terminologiju.
predavanja, seminari i radionice, samostalni zadatci
| Nastavna aktivnost | Aktivnost studenta | Ishod učenja | Metoda procjene |
| predavanje | slušanje, pisanje | objasniti povijesni razvoj genologije | pisani rad |
| predavanje | slušanje, pisanje | definirati osnovne genološke pojmove | pisani rad |
| seminar mentorski rad |
prikupljanje podataka na zadanu temu, istraživanje, čitanje, kritičko razmišljanje, pisanje, govorenje (usmeno izlaganje) | primijeniti genološke pojmove u opisu književnih djela | pisani rad |
| predavanje seminar |
slušanje, pisanje, kritičko razmišljanje, govorenje (diskutiranje) | diskutirati o genološkim problemima | pisani rad |
Aktivnost u nastavi, Pismeni ispit, Seminarski rad
| Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
|---|---|---|
| Aktivnost u nastavi | 0,4 | 0% |
| Pismeni ispit | 4 | 0% |
| Seminarski rad | 0,6 | 0% |
U oblikovanju konačne ocjene uzimaju se u obzir ocjena završnoga pisanog ispita: 100% konačne ocjene čini ocjena iz završnoga pisanog ispita.
Redovito pohađanje nastave, aktivnost u nastavi.
Studentska anketa