Studij | Godina |
Semestar |
Status |
---|---|---|---|
PSIHOLOGIJA - PRIJEDIPLOMSKI (jednopredmetni studij) | 2.g. |
ljetni |
obavezan |
Nastavnik | Nositelj |
P |
V |
S |
---|---|---|---|---|
Šincek, Daniela | 30 |
0 |
15 |
Studenti će ovladati temeljnim znanjem o stavovima i socijalnoj percepciji i kogniciji, neophodnim za razumijevanje društvenog ponašanja pojedinaca i grupa.
Po završetku nastave iz navedenog kolegija student će moći:
Socijalna psihologija u odnosu na srodne discipline. Razvoj socijalne psihologije i ključna područja istraživanja. Metodologija socijalno psiholoških istraživanja. Pojam o sebi. Izvori samospoznaje. Socijalna komparacija. Svijest o sebi. Samopoštovanje. Samopredstavljanje. Socijalna percepcija. Neverbalno ponašanje. Stvaranje dojmova o drugim ljudima. Implicitne teorije ličnosti. Zaključivanje o uzrocima ponašanja. Stavovi – definicija, način formiranja, struktura i tehnike za njihovo mjerenje. Teorije konzistencije - teorija ravnoteže, teorija kongruentnosti, teorija kognitivne disonance i teorija afektivno-kognitivne konzistencije. Persuazija i otpornost prema mijenjanju stavova. Teorija psihološke reaktivnosti. Uzajamno djelovanje stavova i ponašanja.
predavanja, seminari i radionice
NASTAVNA METODA | AKTIVNOST STUDENTA | ISHOD UČENJA |
METODA PROCJENE |
predavanja, seminarsko izlaganje, analiza radova | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | usporediti socijalnu psihologiju sa srodnim disciplinama | kvizovi, seminari, kolokviji, pismeni i usmeni ispit |
predavanja, seminarsko izlaganje, analiza radova | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | opisati razvoj socijalne psihologije i ključna područja istraživanja | kvizovi, seminari, kolokviji, pismeni i usmeni ispit |
predavanja, seminarsko izlaganje, analiza radova | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | izabrati adekvatne metode istraživanja specifične za socijalnu psihologiju | kvizovi, seminari, kolokviji, pismeni i usmeni ispit |
predavanja, seminarsko izlaganje, analiza radova | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | kritički analizirati osnovne znanstvene spoznaje o socijalnom razvoju i socijalnoj motivaciji | kvizovi, seminari, kolokviji, pismeni i usmeni ispit |
predavanja, seminarsko izlaganje, analiza radova | slušanje izlaganja, analiza literature, rasprava | usporediti definicije stavova, način njihova nastanka i mjerenja, teorije mijenjanja stavova | kvizovi, seminari, kolokviji, pismeni i usmeni ispit |
Kontinuirana provjera znanja, Kvizovi, Pismeni ispit, Pohađanje nastave, Seminarski rad, Usmeni ispit
usmeno i pismeno
Element | Opterećenje u ECTS |
Udio u ocjeni |
---|---|---|
Kontinuirana provjera znanja | 0,75 | 40% |
Kvizovi | 0,25 | 10% |
Pismeni ispit | 0,5 | 20% |
Pohađanje nastave | 1 | 0% |
Seminarski rad | 1 | 20% |
Usmeni ispit | 0,5 | 10% |
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 50% ocjene.
Student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100 % ocjene.
Ocjena se izračunava zbrajanjem bodova iz praćenih elemenata. U nastavku je razrada bodovanja pojedinih zadataka:
Formiranje ocjene:
2 boda – odabrani relevantni materijali
0 - zadatak nije napravljen, materijali nisu relevantni
11 bodova – izuzetno kvalitetno odabran i primjereno obrađen rad
5 bodova – odabrani rad nije reprezentativan ili nije dovoljno kvalitetno obrađen
0 - zadatak nije izvršen
2 boda – izlagači pripremljeni za izlaganje, prezentacije prikladna, poštuje se dozvoljeno vrijeme (30 minuta), aktiviraju se slušatelji i pobuđen je njihov interes
1 bodova – izlagači nisu dovoljno pripremljeni za izlaganje, prezentacije je manjkava ili nekvalitetna, vrijeme izlaganja manje od 25 minuta ili duže od 35 minuta, slušatelji se dosađuju
Student iz svih održanih seminara koje sluša može dobiti do 5 bodova
Ukoliko ne prisustvuje seminaru, dobija 0 bodova
Računa se prosjek bodova iz održanih seminara – ne računa se u broj seminara seminar koji student sam održava (ukoliko je ukupno 11 seminara – zbroj ostvarenih bodova se dijeli s 10)
Formiranje ocjene
Maksimalno je moguće ostvariti 100 bodova (100%).
90-100% - odličan
80-89,99% - vrlo dobar
65-79,99% - dobar
50-64,99% - dovoljan
Pristupanje kolokvijima je obavezno. Ispravci kolokvija se održavaju u ispitnim rokovima. Položeni kolokviji su uvjet za izlazak na pismeni ispit. Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na pismeni i usmeni ispit ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.
Iz svih elemenata praćenja i provjeravanja student može ostvariti maksimalno 100 ocjenskih bodova, što čini 100% ocjene. Za prolaznu ocjenu student treba ostvariti minimalno 50% ocjene.
Pristupanje kolokvijima je obavezno. Ispravci kolokvija se održavaju u ispitnim rokovima. Položeni kolokviji su uvjet za izlazak na pismeni ispit. Student ostvaruje pravo na potpis i pravo izlaska na pismeni i usmeni ispit ako je bio nazočan na najmanje 70% održanih nastavnih sati.